THG: Έσπασε το φράγμα του 1 δισ. στερλίνες ο τζίρος του τομέα ομορφιάς THG Beauty

Άλμα σημείωσαν τα οικονομικά αποτελέσματα του βρετανικού ομίλου THG (πρώην The Hut Group) το 2021. Ειδικότερα, οι πωλήσεις του τομέα ομορφιάς έσπασαν το φράγμα του 1 δισ. στερλίνες και εμφανίζονται ενισχυμένες κατά 48,5% (1,116 δισ. στερλίνες το 2021 έναντι 751,6 το 2020), αντιπροσωπεύοντας το 51,25% των συνολικών πωλήσεων του ομίλου, ενώ οι συνολικές πωλήσεις της εισηγμένης ανήλθαν στα 2,178 δις. στερλίνες, σημειώνοντας αύξηση 35% σε σχέση με τις πωλήσεις του 2020 χάρη στις εξαγορές.

Revenue of The Hut Group 2010-2021

Επίσης, οι πωλήσεις του τομέα των συμπληρωμάτων διατροφής της THG Nutrition σημείωσαν αύξηση 17,3% στα 659,5 εκατ. στερλίνες, ενώ οι πωλήσεις του τομέα των υπηρεσιών της THG Ingenuity σημείωσαν άνοδο 41,4% στα 194,3 εκατ. στερλίνες.

The Hut Group (THG) Revenues by Segment FY 2020 vs 2021Υπενθυμίζεται ότι στα τέλη του 2020, η The Hut Group εξαγόρασε την αμερικανική Dermstore έναντι 350 εκατ. δολαρίων, αλλά και τις εταιρείες Claremont και Berryman’s έναντι συνολικού ποσού 59,5 εκατ. στερλινών, ενώ το 2021 η THG εξαγόρασε την Cult Beauty έναντι 383 εκατ. δολαρίων, αλλά και την Brighter Foods έναντι 43 εκατ. στερλινών.

Ο όμιλος THG θέλει να διασπάσει τον τομέα ομορφιάς, και παράλληλα να προωθήσει περαιτέρω τον τομέα υπηρεσιών της πλατφόρμας THG Ingenuity.

Από την άλλη, η μετοχή της THG βρίσκεται σε χρηματιστηριακή δίνη από τις αρχές του 2021.

Σχετικά άρθρα:



Categories: E-Beauty, e-commerce, E-Commerce Platforms, E-Food

Tags: ,

Απάντηση

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

Αρέσει σε %d bloggers: