Έναντι 1,15 δισ. δολάρια (αρχείο PDF) η Farfetch αλλάζει ξαφνικά το στρατόπεδο για την κατάκτηση της κινεζικής αγοράς ειδών πολυτελείας. Η εισηγμένη εταιρεία („Farfetch: Το μέλλον της κρέμεται από μια λεπτή τεντωμένη ακριβή κλωστή”), η οποία μέσω της πλατφόρμας της προσφέρει προσβασιμότητα στην πολυτελή ένδυση, αλλάζει στρατόπεδο και στο εξής θα αναπτύξει τα δικά της ηλεκτρονικά καταστήματα στις πλατφόρμες του ομίλου Alibaba “Tmall Luxury Pavilion”, “Luxury Soho” και “Tmall Global”, αντί για την πλατφόρμα της JD.com.
Το αξιοσημείωτο της υπόθεσης είναι ότι τα μισά χρήματα προέρχονται από τον ελβετικό όμιλο πολυτελών ρολογιών και κοσμημάτων Richemont, στον οποίο ανήκει και o διαδικτυακός όμιλος πολυτελούς ρουχισμού «Yoox Net-A-Porter Group», έναν από τους κυριότερους ανταγωνιστές της Farfetch.
Αξιοσημείωτο είναι, ακόμα, το γεγονός ότι πριν από δύο χρόνια η Richemont είχε συνάψει στρατηγική συνεργασία με την Alibaba, προκειμένου να προσφέρει τα είδη πολυτελείας της Yoox Net-A-Porter, στους Κινέζους καταναλωτές.
Μέσω της συνεργασίας με τη Richemont, η Farfetch αποκτά για πρώτη φορά πρόσβαση στις μάρκες της Richemont που μέχρι πρότινος στερούνταν.
Επιπρόσθετα, η Artemis, η εταιρεία χαρτοφυλακίου του δισεκατομμυριούχου Φρανσουά Ανρί Πινό που ελέγχει τον πολυτελή όμιλο Kering, σχεδιάζει επίσης να αυξήσει το μερίδιό της στη Farfetch αγοράζοντας 50 εκατομμύρια δολάρια σε μετοχές.
Ιδιαίτερο ενδιαφέρον έχει, επίσης, το γεγονός ότι παρότι η Farfetch θα σταματήσει τη συνεργασία με την JD.com, η JD.com θα παραμείνει μέτοχος στη Farfetch.
Πρώτη η Κίνα στις δαπάνες αγοράς πολυτελών ειδών
Αυτή τη στιγμή το 35% των εσόδων του παγκόσμιου εμπορίου ειδών πολυτελείας προέρχονται από την κινεζική αγορά, ενώ οι Κινέζοι τουρίστες πραγματοποιούν περίπου το 70% των πολυτελών αγορών σε ταξίδια στο εξωτερικό.
Στο παρελθόν σάς είχα αναφέρει ότι το ηλεκτρονικό εμπόριο είναι ο μοχλός ανάπτυξης του κλάδου πολυτελείας και σας είχα παρουσιάσει την εξέλιξη της στρατηγικής Ηλεκτρονικού Εμπορίου των κατασκευαστών επώνυμων προϊόντων.
Σχετικά άρθρα:
- Farfetch: Αύξηση τζίρου κατά 65% στα 489 εκατ. δολάρια το 2018
- Η Farfetch ενδιαφέρεται να εξαγοράσει την Stadium Goods έναντι 250 εκατ. δολαρίων
- Ο μετασχηματισμός της αγοράς πολυτελών ρολογιών προήλθε από «δεύτερο χέρι»
- Η Farfetch άντλησε 885 εκατ. δολάρια από το Χρηματιστήριο της Νέας Υόρκης
- Farfetch: Το μέλλον της κρέμεται από μια λεπτή τεντωμένη ακριβή κλωστή
- Μεγαλομέτοχος της Farfetch η κινεζική JD.com – επενδύει 397 εκατ. δολάρια
- Farfetch: Με μικτό τζίρο το 2016 τα 800 εκατ. δολάρια ανταγωνίζεται ευθέως την YNAP
- Η Farfetch ξαναέλαβε νέα επενδυτικά κεφάλαια ύψους 110 εκατ. δολαρίων
- Farfetch: Η διεθνής πλατφόρμα για μπουτίκ πολυτελών ενδυμάτων αποτιμάται ακριβά…
- Luxury: Το ηλεκτρονικό εμπόριο μοχλός ανάπτυξης του κλάδου πολυτελείας
Categories: e-commerce, E-Commerce Platforms, E-Fashion, Ε-Shoes
Απάντηση