Amazon: Αύξηση καθαρών πωλήσεων 22% στα 470 δισ. δολάρια

Αύξηση των καθαρών πωλήσεων κατά 22% κατέγραψε η Amazon κατά την χρήση του 2021 στα 469,8 δισ. δολάρια, ενώ τα κέρδη διαμορφώθηκαν στα 33,4 δισ. δολάρια, αυξημένα κατά 56,8% σε σχέση με την αντίστοιχη χρήση 2020, όπως ανακοίνωσε (αρχείο PDF) χθες ο γίγας του ηλεκτρονικού εμπορίου.

Βέβαια, σε αυτά περιλαμβάνονται κέρδη προ φόρων ύψους 11,8 δισεκατομμυρίων δολαρίων από την επένδυση του Ομίλου στην νεοσύστατη εταιρεία κατασκευής ηλεκτρικών αυτοκινήτων Rivian Automotive.

Η Amazon αυξάνει το κόστος της συνδρομητικής υπηρεσίας Prime

Η σημαντικότερη είδηση για τα αμερικανικά μέσα ήταν η απόφαση της διοίκησης της Amazon να αυξήσει την τιμή της συνδρομής στην υπηρεσία Prime στα 139 από 119 δολάρια ετησίως, επικαλούμενοι αυξήσεις στο κόστος μεταφορών και την αύξηση του πληθωρισμού, ενώ η Amazon δήλωσε πως είναι η πρώτη φορά που αυξάνει το κόστος της συνδρομητικής υπηρεσίας, από το 2018.

Η αλλαγή τιμής θα τεθεί σε ισχύ για τα νέα μέλη στις 18 Φεβρουαρίου και για τα τρέχοντα μέλη μετά τις 25 Μαρτίου.

Ανάλυση Εσόδων κατά κατηγορία

Η αύξηση των εσόδων επιτεύχθηκε χάρη στην αύξηση τόσο των cloud computing υπηρεσιών Amazon Web Services (AWS) όσο και εκείνων των διαφημιστικών υπηρεσιών κατά 40% στα 62,20 δισ. δολάρια και 32% στα 31,16 δισ. δολάρια αντίστοιχα, στην αύξηση κατά 15% των λειτουργικών εσόδων των Prime (συνδρομητικών) υπηρεσιών στα 31,76 δισ. δολάρια και στην αύξηση κατά 11% εκείνων του Marketplace στα 103,36 δισ. δολάρια.

Όσον αφορά τα έσοδα από τις λιανικές πωλήσεις, αυτές ανήλθαν στα 222,07 δισ. δολάρια εμφανίζοντας οριακή μείωση 1%, ενώ αντίθετα, τα έσοδα από την δραστηριότητα στον κλάδο της λιανικής πώλησης τροφίμων της Whole Foods και Amazon Go αυξήθηκαν κατά 17% στα 17,07 δισ. δολάρια.

Η Amazon προβλέπει ότι ο αντίκτυπος της πανδημίας στις πωλήσεις και τα λειτουγικά κέρδη του τρέχοντος τριμήνου θα είναι χαμηλότερες από τις προβλέψεις των αναλυτών εξαιτίας των διαταραχών στην αγορά εργασίας και την εφοδιαστική αλυσίδα.

Από την άλλη όλα δείχνουν ότι φέτος τελικά η Amazon θα «σπάσει» για πρώτη φορά στην ιστορία της, το φράγμα των 500 δισ. δολαρίων σε πωλήσεις.

Σχετικά άρθρα:



Categories: e-commerce, E-Commerce Platforms

Tags:

Απάντηση

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

Αρέσει σε %d bloggers: