Αύξηση των καθαρών πωλήσεων κατά 22% κατέγραψε η Amazon κατά την χρήση του 2021 στα 469,8 δισ. δολάρια, ενώ τα κέρδη διαμορφώθηκαν στα 33,4 δισ. δολάρια, αυξημένα κατά 56,8% σε σχέση με την αντίστοιχη χρήση 2020, όπως ανακοίνωσε (αρχείο PDF) χθες ο γίγας του ηλεκτρονικού εμπορίου.
Βέβαια, σε αυτά περιλαμβάνονται κέρδη προ φόρων ύψους 11,8 δισεκατομμυρίων δολαρίων από την επένδυση του Ομίλου στην νεοσύστατη εταιρεία κατασκευής ηλεκτρικών αυτοκινήτων Rivian Automotive.
Η Amazon αυξάνει το κόστος της συνδρομητικής υπηρεσίας Prime
Η σημαντικότερη είδηση για τα αμερικανικά μέσα ήταν η απόφαση της διοίκησης της Amazon να αυξήσει την τιμή της συνδρομής στην υπηρεσία Prime στα 139 από 119 δολάρια ετησίως, επικαλούμενοι αυξήσεις στο κόστος μεταφορών και την αύξηση του πληθωρισμού, ενώ η Amazon δήλωσε πως είναι η πρώτη φορά που αυξάνει το κόστος της συνδρομητικής υπηρεσίας, από το 2018.
Η αλλαγή τιμής θα τεθεί σε ισχύ για τα νέα μέλη στις 18 Φεβρουαρίου και για τα τρέχοντα μέλη μετά τις 25 Μαρτίου.
Ανάλυση Εσόδων κατά κατηγορία
Η αύξηση των εσόδων επιτεύχθηκε χάρη στην αύξηση τόσο των cloud computing υπηρεσιών Amazon Web Services (AWS) όσο και εκείνων των διαφημιστικών υπηρεσιών κατά 40% στα 62,20 δισ. δολάρια και 32% στα 31,16 δισ. δολάρια αντίστοιχα, στην αύξηση κατά 15% των λειτουργικών εσόδων των Prime (συνδρομητικών) υπηρεσιών στα 31,76 δισ. δολάρια και στην αύξηση κατά 11% εκείνων του Marketplace στα 103,36 δισ. δολάρια.
Όσον αφορά τα έσοδα από τις λιανικές πωλήσεις, αυτές ανήλθαν στα 222,07 δισ. δολάρια εμφανίζοντας οριακή μείωση 1%, ενώ αντίθετα, τα έσοδα από την δραστηριότητα στον κλάδο της λιανικής πώλησης τροφίμων της Whole Foods και Amazon Go αυξήθηκαν κατά 17% στα 17,07 δισ. δολάρια.
Η Amazon προβλέπει ότι ο αντίκτυπος της πανδημίας στις πωλήσεις και τα λειτουγικά κέρδη του τρέχοντος τριμήνου θα είναι χαμηλότερες από τις προβλέψεις των αναλυτών εξαιτίας των διαταραχών στην αγορά εργασίας και την εφοδιαστική αλυσίδα.
Από την άλλη όλα δείχνουν ότι φέτος τελικά η Amazon θα «σπάσει» για πρώτη φορά στην ιστορία της, το φράγμα των 500 δισ. δολαρίων σε πωλήσεις.
Σχετικά άρθρα:
- Ο Τζεφ Μπέζος αποχωρεί από CEO της Amazon, σπάζοντας το φράγμα των 500 δισ. δολαρίων
- Amazon Shipping: Επίσημο λανσάρισμα στη Μ. Βρετανία
- 100.000 ηλεκτροκίνητα βανάκια Rivian παρήγγειλε η Amazon Logistics στοχεύοντας στον μετασχηματισμό της αγοράς ταχυμεταφορών
- Amazon, η μεγάλη κερδισμένη από την πανδημία του κορωνοϊού
- Whitepaper: Διεθνοποίηση μέσω της Amazon
- Ο κορωνοϊός και οι συνέπειες στο Εμπόριο
- Ο μεγαλύτερος ταχυμεταφορέας της Amazon…είναι η ίδια η Amazon
- Amazon: Οι λιανικές πωλήσεις και οι πωλήσεις μέσω του Marketplace παρουσίασαν το πρώτο εξάμηνο του 2019 σημαντική άνοδο κατά 12% και 22% αντίστοιχα
- Η Amazon αποκάλυψε για πρώτη φορά ότι η ακαθάριστη αξία των εμπορευμάτων (GMV) που διακινούνται μέσω της πλατφόρμας της ανέρχεται στο ποσό των 277 δισ. δολαρίων
- Amazon Go: Η Amazon παρουσιάζει την τεχνολογία της «Just Walk Out» – επιτίθεται τις αλυσίδες σούπερ μάρκετ
- Με ποια στρατηγική θα διεισδύσει η Amazon τελικά στην ελληνική αγορά;
- Η Amazon «έφαγε λάχανο» το παραδοσιακό λιανεμπόριο στις Η.Π.Α.
- E-Commerce 2020: Κερδισμένοι και ηττημένοι
- Amazon Key: Η Amazon θέλει να αποκτήσει τον έλεγχο πρόσβασης στην είσοδο της οικίας σας, φέροντας εις πέρας την παράδοση και στο «τελευταίο μίλι»
Categories: e-commerce, E-Commerce Platforms
Απάντηση