ΕΛΤΑ Courier: Λάνσαρε το δικό της Marketplace…για να αποτύχει

Η ΕΛΤΑ Courier λάνσαρε το δικό της marketplace, ωστόσο οι προοπτικές δεν είναι καθόλου ευοίωνες για την επιτυχή έκβαση του εγχειρήματος, καθώς έχει να αντιμετωπίσει τις κυρίαρχες πλατφόρμες των Skroutz, Public και BestPrice αλλά και των νέων παικτών, όπως το Shopflix.gr.

Στη Γερμανία, το 2018 τα γερμανικά ταχυδρομεία (Deutsche Pοst – DHL) σταμάτησαν τη λειτουργία του δικούς τους Marketplace Allyouneed («Allyouneed: To Online Super Market της DHL»), ένα ηλεκτρονικό σουπερμάρκετ που λειτουργούσε από το 2012 η θυγατρική DHL Paket, έτσι ώστε να επικεντρωθούν και πάλι στην κύρια δραστηριότητά τους.

The Online Marketplace of ELTA Courier, a member of the ELTA Group(Greek Post)Εάν, βέβαια, τα ΕΛΤΑ προσέγγιζαν το ηλεκτρονικό επιχειρείν με μία αντίστοιχη καινοτόμα και ριζοσπαστική στρατηγική, όπως αυτή των κινεζικών ταχυδρομείων („ULE: παράδειγμα προς μίμηση για τα ΕΛΤΑ η ηλεκτρονική πλατφόρμα των κινεζικών ταχυδρομείων“), τότε θα μπορούσαμε να χαρακτηρίσουμε ένα ανάλογο εγχείρημα των ΕΛΤΑ ως συναρπαστικό.

Με καθυστέρηση ο ψηφιακός μετασχηματισμός

Τα ΕΛΤΑ με καθυστέρηση πολλών ετών προωθούν τον ψηφιακό μετασχηματισμό τους, αλλά με τις υπάρχουσες υποδομές logistics, στο Ηλεκτρονικό Εμπόριο αναμένονται και άλλα πολλαπλά «βατερλό» („Κορωνοϊός: «Βατερλό» για το Ηλεκτρονικό Εμπόριο και τα Logistics στην Ελλάδα“) τα επόμενα χρόνια.

Η παντελής έλλειψη έξυπνων θυρίδων – Smart Lockers- αποτελεί μια πολύ σημαντική ένδειξη για το πόσο πίσω βρίσκονται τα ΕΛΤΑ από τις εξελίξεις των πραγμάτων.

Από την άλλη, ιδιαίτερα στον κλάδο των Online Super Market που συνεχίζει να αναπτύσσεται με αλματώδεις ρυθμούς, δεν υπάρχει παίκτης στην ελληνική αγορά χωρίς το δικό του δίκτυο διανομέων.

Παράλληλα, πέρα από την αγορά ειδών σουπερμάρκετ, εταιρείες όπως π.χ. η Skroutz στήνουν τόσο τις δικές τους θυρίδες – Skroutz Point– όσο και το δικό τους δίκτυο διανομέων για το «τελευταίο μίλι». Το ίδιο, τέλος, πράττει και η νεοφυής Stoferno.gr, ενώ εκτός συνόρων τρίτοι προάγουν νέες λύσεις, όπως π.χ. οικολογικές λύσεις, αλλά και παραδόσεις χωρίς συσκευασία.

Σχετικά άρθρα:



Categories: e-commerce, E-Commerce Platforms, Logistics, Trends

Tags: , , ,

Απάντηση

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

Αρέσει σε %d bloggers: