Τρία χρόνια αφότου έσπασε το φράγμα των 5 δισ. ευρώ σε πωλήσεις, η Zalando, η μεγαλύτερη ηλεκτρονική πλατφόρμα eFashion της Ευρώπης έσπασε πέρυσι το φράγμα των δέκα δισ. ευρώ σε έσοδα.
Ειδικότερα, η γερμανική εταιρεία το 2021 εμφάνισε πωλήσεις ύψους 10,35 δισ. ευρώ, έναντι 7,98 δισ. ευρώ το 2020, αυξημένες κατά 29,7%, ενώ τα προσαρμοσμένα λειτουργικά κέρδη (προσαρμοσμένο EBIT) αυξήθηκαν κατά 11,3% σε 468,4 εκατ. ευρώ, έναντι 420,8 εκατ. ευρώ το 2020.
Αντίστοιχα, η ακαθάριστη αξία των εμπορευμάτων (Gross Merchandise Value) που διακινήθηκαν μέσω της πλατφόρμας της ανήλθε στα 14,3 δισ. ευρώ από 10,69 δισ. ευρώ το 2020, σημειώνοντας αύξηση της τάξης του 34,1%.
Ανάλυση Εσόδων κατά κατηγορία
Οι λιανικές πωλήσεις από την κατηγορία Fashion Store ανήλθαν στα 8,652 δισ. ευρώ (+28,72), με τις διεθνείς πωλήσεις να αντιπροσωπεύουν το 54,82% του συνολικού τζίρου, οι πωλήσεις της Zalando Lounge και των Outlets ανήλθαν στα 1,45 δισ. ευρώ (+49%), ενώ τα έσοδα από πωλήσεις υπηρεσιών διαφήμισης και από άλλες B2B υπηρεσίες ανήλθαν στα 247 εκατ. ευρώ (+63%).
Πελατειακή βάση
Όσον αφορά την πελατειακή βάση της Zalando, στο τέλος Δεκεμβρίου ο αριθμός των πελατών ήταν στα 48,5 εκατ., αριθμός αυξημένος κατά 9,8 εκατ. πελάτες σε σχέση με το 2020 και οι οποίοι πραγματοποιήσαν κατά μέσο όρο 5,2 παραγγελίες, με μέση αξία καλαθιού τα 56,9 ευρώ.
Η εταιρεία έχει επεκτείνει την παρουσία της σε 23 χώρες, ενώ φέτος επεκτείνεται σε Ουγγαρία και Ρουμανία.
Η Zalando λειτουργεί συνολικά 12 κέντρα logistics σε 7 ευρωπαϊκές χώρες. Μάλιστα, το μεγαλύτερο ευρωπαϊκό κέντρο logistics βρίσκεται στο Ρότερνταμ, συνολικής εκτάσεως 140.000 τ.μ..
Για το 2022, η διοίκηση προβλέπει έσοδα ύψους 11,6-12,3 δισ. ευρώ και GMV 16,6-17,6 δισ. ευρώ.
Περισσότερες πληροφορίες για τη στρατηγική και την πορεία της εταιρείας μπορείτε να βρείτε τόσο στην παρουσίαση της εταιρείας (αρχείο PDF) όσο και στην οικονομική έκθεση (αρχείο PDF) του 2021.
Σχετικά άρθρα:
- Zalando και Sephora έκλεισαν μια όμορφη συνεργασία
- Zalando: Αύξηση καθαρών πωλήσεων (+23%) στα 8 δισ. ευρώ το 2020
- Η Zalando εμπλουτίζει την πλατφόρμα της με την κατηγορία pre-owned fashion
- Η Zalando θέλει να λειτουργήσει και ως πλατφόρμα πώλησης πλεονάζοντος αποθέματος
- Με ποιον τρόπο εκμεταλλεύεται η Zalando τα φυσικά καταστήματα ρούχων
- Η Zalando επεκτείνει το ευρωπαϊκό δίκτυό της logistics
- Την υπηρεσία «Fulfilment by Zalando», εξήγγειλε η Zalando
- Zalando: Ανέπτυξε το καινοτόμο επιχειρηματικό μοντέλο με βάση τις ανάγκες των πελατών της
Categories: E-Beauty, e-commerce, E-Commerce Platforms, E-Fashion, Internationalization, Ε-Shoes
Απάντηση