Etsy: Αύξηση πωλήσεων κατά 30% στα 13,5 δισ. δολάρια το 2021

Την ίδια στιγμή που η eBay έχασε σε έναν χρόνο 13 εκατ. πελάτες, πέφτοντας στους 147 εκατ. πελάτες, η Etsy, η μεγαλύτερη διεθνής πλατφόρμα χειροποίητων και προσωποποιημένων αντικειμένων κατάφερε μέσα σε δύο χρόνια να αυξήσει την πελατειακή βάση της από 46 εκατ. το 2019 στα 96,3 εκατ. πελάτες-αγοραστές το 2021 εκ των οποίων 90 εκατ. είναι πελάτες της κύριας πλατφόρμας – marketplace.

Παράλληλα, η εταιρεία το 2021 εμφάνισε GMS (Gross Merchandise Sales – το συνόλο δηλαδή των προϊόντων που πωλήθηκαν μέσω της πλατφόρμας της) στα 13,5 δισ. δολάρια, αυξημένα κατά 30%. Μάλιστα, ποσοστό 42% του GMS προήλθε από τις αγορές του εξωτερικού.

Αντίστοιχα, τα έσοδά της ανήλθαν σε 2,33 δισ. δολάρια τα οποία ήταν αυξημένα κατά 35% σε σχέση με το 2020, ενώ η προσαρμοσμένη κερδοφορία EBITDA αυξήθηκε κατά 30,5% στα 717 εκατ. δολάρια.

Αξιοσημείωτο στοιχείο, επίσης, είναι το γεγονός ότι η Etsy καταφέρνει ολοένα και περισσότερο να διατηρεί τους πελάτες και να τους μετατρέπει σε τακτικούς πελάτες (η Etsy τους ονομάζει habitual buyers) και οι οποίοι πραγματοποιούν ετησίως περισσότερες από 6 παραγγελίες και δαπανούν τουλάχιστον 200 δολάρια. Μάλιστα, οι τακτικοί πελάτες αυξήθηκαν τα τελευταία δύο χρόνια κατά 224%, φτάνοντας τους 8,1 εκατ. πελάτες, ενώ αντιπροσωπεύουν το 45% περίπου του GMS.

Στο σύνολο, κάθε δεύτερη πελάτισσα πραγματοποιεί ετησίως περισσότερες από μία παραγγελίες, ενώ οι συχνές πελάτισσες πραγματοποιούν κατά μέσο όρο 5,2 παραγγελίες.

Επιπλέον, η πλατφόρμα αριθμεί 5,3 εκατ. ενεργούς πωλητές εκ των οποίων ποσοστό 79% είναι γυναικείου φύλου.

Reverb, depop και elo7

Στο οικοσύστημα της Etsy ανήκουν, βέβαια, και η πλατφόρμα Marketplace μουσικών οργάνων Reverb, η εταιρεία Second Hand Depop αλλά και η βραζιλιάνικη πλατφόρμα Elo7.

Οι συνολικές πωλήσεις στις παραπάνω πλατφόρμες ανήλθε στο 1,27 δισ. δολάρια, συνεισφέροντας περίπου ποσοστό 10% επί του συνολικού GMS.

Ειδικότερα, η Reverb εμφάνισε GMS 948 εκατ. δολάρια, αυξημένα κατά 16% σε σχέση με το 2020 και αριθμεί 847 χιλιάδες ενεργούς αγοραστές και 210 χιλιάδες ενεργούς πωλητές σε όλον τον κόσμο.

Περισσότερες πληροφορίες για τη στρατηγική και την πορεία της εταιρείας μπορείτε να βρείτε τόσο στην παρουσίαση της εταιρείας (αρχείο PDF) όσο και στην οικονομική έκθεση (αρχείο PDF) του 2021.

Σχετικά άρθρα:



Categories: DIY-Commerce, e-commerce, E-Commerce Platforms, E-Fashion, E-Furniture, On-Demand Commerce, Sharing Commerce, Social Commerce

Tags: , , ,

Απάντηση

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

Αρέσει σε %d bloggers: