Wayfair: Πτώση 3% στον τζίρο του 2021 αλλά με μεγάλες προσδοκίες

Μετά τη περυσινή χρονιά-ρεκόρ για τη Wayfair, η κορυφαία αμιγώς διαδικτυακή επιχείρηση λιανικής πώλησης επίπλων στον κόσμο κατέγραψε (αρχείο PDF) πτώση τζίρου 3%, με αυτόν να διαμορφώνεται στα 13,7 δισ. δολάρια από 14,1 δισ. δολάρια το 2020.

Η εταιρεία, σύμφωνα με τη διοίκησή της, προσδοκά (αρχείο PDF) τα επόμενα οκτώ χρόνια να σπάσει σε πωλήσεις το «φράγμα» των 100 δισ. δολαρίων.

Για να επιταχύνει την πορεία της προς την επίτευξη αυτού του στόχου, η Wayfair θα διεισδύσει (αρχείο PDF) περαιτέρω στην ευρωπαϊκή αγορά.

Σύμφωνα με τα οικονομικά αποτελέσματα, ο τζίρος από την παρουσία της στις διεθνείς αγορές (Καναδάς, Μ. Βρετανία και Γερμανία) αυξήθηκε κατά 9,5% στα 2,4 δισ. δολάρια. Τα έσοδα αυτά, αντιστοιχούν σε ποσοστό 17,9% επί των συνολικών της πωλήσεων.

Η πελατειακή βάση της έφτασε τους 27 εκατ. ενεργούς πελάτες, μειωμένη κατά 4 εκατ. πελάτες, με μέση αξία καλαθιού τα 265 δολάρια.

Την πλήρη παρουσίαση των οικονομικών αποτελεσμάτων της Wayfair, μπορείτε να δείτε εδώ (αρχείο PDF).

Σχετικά άρθρα:



Categories: e-commerce, E-Furniture

Tags: , ,

Απάντηση

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

Αρέσει σε %d bloggers: