Μετά τη περυσινή χρονιά-ρεκόρ για τη Wayfair, η κορυφαία αμιγώς διαδικτυακή επιχείρηση λιανικής πώλησης επίπλων στον κόσμο κατέγραψε (αρχείο PDF) πτώση τζίρου 3%, με αυτόν να διαμορφώνεται στα 13,7 δισ. δολάρια από 14,1 δισ. δολάρια το 2020.
Η εταιρεία, σύμφωνα με τη διοίκησή της, προσδοκά (αρχείο PDF) τα επόμενα οκτώ χρόνια να σπάσει σε πωλήσεις το «φράγμα» των 100 δισ. δολαρίων.
Για να επιταχύνει την πορεία της προς την επίτευξη αυτού του στόχου, η Wayfair θα διεισδύσει (αρχείο PDF) περαιτέρω στην ευρωπαϊκή αγορά.
Σύμφωνα με τα οικονομικά αποτελέσματα, ο τζίρος από την παρουσία της στις διεθνείς αγορές (Καναδάς, Μ. Βρετανία και Γερμανία) αυξήθηκε κατά 9,5% στα 2,4 δισ. δολάρια. Τα έσοδα αυτά, αντιστοιχούν σε ποσοστό 17,9% επί των συνολικών της πωλήσεων.
Η πελατειακή βάση της έφτασε τους 27 εκατ. ενεργούς πελάτες, μειωμένη κατά 4 εκατ. πελάτες, με μέση αξία καλαθιού τα 265 δολάρια.
Την πλήρη παρουσίαση των οικονομικών αποτελεσμάτων της Wayfair, μπορείτε να δείτε εδώ (αρχείο PDF).
Σχετικά άρθρα:
- Wayfair: Αύξηση τζίρου 55% στα 14,1 δισ. δολάρια το 2020
- Στα 9,1 δισ. δολάρια (+35%) ο τζίρος της Wayfair το 2019
- Wayfair: Αύξηση πωλήσεων 44% στα 6,77 δισ. δολάρια και διπλασιαμός ζημιών το 2018
- Wayfair: Αύξηση πωλήσεων κατά 40% στα 4,7 δισ. δολάρια για το 2017, αλλά διεύρυνση ζημιών
- Wayfair: Αύξηση πωλήσεων κατά 50% στα 3,38 δισ. δολάρια για το 2016
- Wayfair: Αύξηση καθαρών εσόδων κατά 70,6% στα 2,25 δισ. δολάρια – περαιτέρω επενδύσεις και στην Ευρώπη
- Wayfair και η στρατηγική της για την κατάκτηση της αγοράς επίπλου
- Wayfair: Άντλησε 319 εκατ. δολάρια μέσω της δημόσιας εγγραφής της
- Wayfair: Ετοιμάζει την είσοδό της στο χρηματιστήριο
- Wayfair: Αναπτυξιακή πορεία μέσω ολοκληρωτικής μεταμόρφωσης
- e-πιπλα: Η δυναμική μιας αγοράς που θέλει τον μάστορά της
Categories: e-commerce, E-Furniture
Απάντηση