Farfetch: Αύξηση τζίρου (+35%) και GMV (+33%) στα 2,3 δισ. δολάρια και 4,2 δισ. δολάρια αντίστοιχα

Η Farfetch, η οποία μέσω της πλατφόρμας της προσφέρει προσβασιμότητα στην πολυτελή ένδυση έκλεισε το 2021 με αυξημένες πωλήσεις κατά 35% συγκριτικά με το 2020, με τζίρο συνολικού ύψους 2,3 δισ. δολάρια, ενώ το GMV (Gross Merchandise Volume – του συνόλου δηλαδή των προϊόντων που πωλήθηκαν μέσω της πλατφόρμας της) ανήλθε στα 4,2 δισ. δολάρια αυξημένα κατά 33% σε σχέση με το 2020.

Αξίζει να σημειωθεί ότι η εταιρεία πέρασε στην κερδοφορία μετά από 12 συνεχή χρόνια ζημιών και για πρώτη φορά μετά από την είσοδό της στο χρηματιστήριο το 2018.

Ανάλυση Εσόδων κατά κατηγορία

Η αύξηση των εσόδων επιτεύχθηκε (αρχείο PDF) χάρη στην αύξηση τόσο των ψηφιακών υπηρεσιών (Digital Platform Services) όσο και εκείνων των Fulfilment υπηρεσιών κατά 34,1% στα 1,38 δισ. δολάρια και 55,9% στα 332 εκατ. δολάρια αντίστοιχα, στην αύξηση κατά 19,9% των λειτουργικών εσόδων του Ομίλου New Guards (Digital Brand Platform υπηρεσιών) στα 467 εκατ. δολάρια και στην αύξηση κατά 89% εκείνων των φυσικών καταστημάτων (Browns In-Store, Stadium Goods In-Store και New Guards brands’ In-Store) στα 71 εκατ. δολάρια.

Πριν δύο χρόνια η Farfetch λάνσαρε τα δικά της ηλεκτρονικά καταστήματα στην πλατφόρα της Tmall, σταματώντας τη συνεργασία με τη JD.com.

Πέρυσι η εταιρεία εμπλούτισε την πλατφόρμα της με την κατηγορία pre-owned fashion, ενώ πρόσφατα εξαγόρασε την Violet Grey για να επεκταθεί και στην αγορά ομορφιάς.

Τέλος, αξίζει να σημειωθεί, ότι η εταιρεία εξετάζει το ενδεχόμενο απόκτησης μειοψηφικής συμμετοχής στην Yoox Net-a-Porter, τον κύριο ανταγωνιστή της.

Σχετικά άρθρα:



Categories: e-commerce, E-Commerce Platforms, E-Fashion

Tags: , ,

Απάντηση

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

Αρέσει σε %d bloggers: