Η eBay έχασε 15 εκατ. πελάτες, αλλά και 13,6 δισ. δολάρια σε όρους GMV

Σε αντίθεση με τις άλλες ηλεκτρονικές πλατφόρμες – marketplace τύπου Amazon, MercadoLibre και Shopify, η eBay δεν κατάφερε να κρατήσει τα νούμερα στα επίπεδα του καθολικού Lockdown καθώς στα τέλη του 2021 έχασε (αρχείο PDF) 15 εκατ. πελάτες σε σχέση με το αντίστοιχο δ’ τρίμηνο του 2020.

eBay's annual active buyers declined by 9%, for a total of 147 million global active buyers in 2021

Αντίστοιχα, το GMV (Gross Merchandise Volume – του συνόλου δηλαδή των προϊόντων που πωλήθηκαν μέσω της πλατφόρμας της) το 2021 ανήλθε στα 87,4 δισ. δολάρια, καταγράφοντας μείωση 3% σε σχέση με τo 2020, κάτι που μεταφράζεται σε απώλειες 13,6 δισ. δολαρίων σε όρους GMV.

eBay's GMV was $87.4 billion in 2021

Για το τρέχον τρίμηνο, η διοίκηση αναμένει πτώση 17% με 19% στο GMV.

Δεδομένου ότι και στους επόμενους μήνες δεν αναμένονται σημαντικές αλλαγές στην πορεία του «στυλοβάτη του εμπορίου του παρελθόντος», γίνεται εύκολα κατανοητό ότι όσο πιο γρήγορα βρεθεί αγοραστής, τόσο το καλύτερο για την eBay.

Σχετικά άρθρα:



Categories: e-commerce, E-Commerce Platforms

Tags:

Απάντηση

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

Αρέσει σε %d bloggers: