Σε αντίθεση με τις άλλες ηλεκτρονικές πλατφόρμες – marketplace τύπου Amazon, MercadoLibre και Shopify, η eBay δεν κατάφερε να κρατήσει τα νούμερα στα επίπεδα του καθολικού Lockdown καθώς στα τέλη του 2021 έχασε (αρχείο PDF) 13 εκατ. πελάτες σε σχέση με το αντίστοιχο δ’ τρίμηνο του 2020.
Αντίστοιχα, το GMV (Gross Merchandise Volume – του συνόλου δηλαδή των προϊόντων που πωλήθηκαν μέσω της πλατφόρμας της) το 2021 ανήλθε στα 87,4 δισ. δολάρια, καταγράφοντας μείωση 3% σε σχέση με τo 2020, κάτι που μεταφράζεται σε απώλειες 13,6 δισ. δολαρίων σε όρους GMV.
Για το τρέχον τρίμηνο, η διοίκηση αναμένει πτώση 17% με 19% στο GMV.
Δεδομένου ότι και στους επόμενους μήνες δεν αναμένονται σημαντικές αλλαγές στην πορεία του «στυλοβάτη του εμπορίου του παρελθόντος», γίνεται εύκολα κατανοητό ότι όσο πιο γρήγορα βρεθεί αγοραστής, τόσο το καλύτερο για την eBay.
Σχετικά άρθρα:
- eBay: Έσπασε το φράγμα των 100 δισ. δολαρίων σε όρους GMV
- eBay: Πούλησε έναντι 9,2 δισ. δολάρια στη νορβηγική Adevinta τις μικρές αγγελίες της
- Η eBay συνεχίζει την πτωτική πορεία της
- eBay: Πούλησε έναντι 4 δισ. δολάρια στην ελβετική Viagogo τη StubHub
- Η αποχώρηση του διευθύνοντος συμβούλου της eBay, σηματοδοτεί την περαιτέρω διάσπασή της
- eBay: Στάσιμη η πορεία της το 2018
- Την περαιτέρω διάσπαση της eBay ζητά μεγαλομέτοχος
- Η eBay λάνσαρε αποκλειστικά στη Γερμανία την πλατφόρμα Catch, για να κερδίσει τους Millennials
- Η eBay Enterprise και η Magento θα πωληθούν το αργότερο μέχρι την 1η Ιουλίου
- Την eBay Enterprise και την Magento θέλει να πουλήσει φέτος η eBay
- eBay: Μετά από πιέσεις επενδυτών διαχωρίζει από το ενεργητικό της την PayPal
Categories: e-commerce, E-Commerce Platforms
Απάντηση