Decathlon: Ηλεκτρονικές πωλήσεις 3 δισ. ευρώ (+30%) το 2021

Ηλεκτρονικές πωλήσεις ύψους περίπου 3 δισ. ευρώ παρουσίασε το 2021 η Decathlon έναντι 2,17 δισ. ευρώ το 2020, αυξημένες κατά 33,64% και συνεισφέροντας ποσοστό 21% επί του συνολικού ετήσιου τζίρου. Οι συνολικές πωλήσεις της γαλλικής αλυσίδας αθλητικών ειδών, η οποία δραστηριοποιείται και στην ελληνική αγορά, διαμορφώθηκαν στα 13,8 δισ. ευρώ, αυξημένες κατά 21% σε σύγκριση με πέρυσι.

Σε σχέση με τα οικονομικά αποτελέσματα της εταιρείας για το 2021, τα κέρδη ανήλθαν σε 913 εκατ. ευρώ, επίδοση αυξημένη κατά 66% σε σχέση με το προηγούμενο έτος (2020: 550 εκατ. ευρώ).

Προωθείται ο μετασχηματισμός του Online Shop σε πλατφόρμα – Marketplace

Μετά το λανσάρισμα της πλατφόρμας marketplace στο Βέλγιο, η Decathlon επέκτεινε τη λειτουργία της πλατφόρμας Marketplace σε διάφορες ευρωπαϊκές χώρες (Γαλλία, Γερμανία, Βέλγιο, Μ. Βρετανία, Ισπανία, Ιταλία, Ολλανδία, Πολωνία και Πορτογαλία) αλλά και στο Χονγκ Κονγκ.

H Decathlon στην Ελλάδα

Η Decathlon στην Ελλάδα ξεκίνησε πρώτη φορά την λειτουργία της το 2018 με κατάστημα στο εμπορικό κέντρο Mare West στην Κόρινθο, ενώ σήμερα λειτουργεί συνολικά 3 καταστήματα.

Ο γαλλικός κολοσσός μετρά 1747 καταστήματα σε 60 χώρες και απασχολεί 105.000 άτομα.

Νέος Διευθύνων Σύμβουλος (CEO) της Decathlon ανέλαβε από τα μέσα Μαρτίου του 2022 η Barbara Martin Coppola, στη θέση του Michel Aballea.

Σχετικά άρθρα:



Categories: e-commerce, E-Fashion, Ε-Shoes, Multichannel Commerce

Tags: , ,

Απάντηση

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

Αρέσει σε %d bloggers: