Ηλεκτρονικές πωλήσεις ύψους περίπου 3 δισ. ευρώ παρουσίασε το 2021 η Decathlon έναντι 2,17 δισ. ευρώ το 2020, αυξημένες κατά 33,64% και συνεισφέροντας ποσοστό 21% επί του συνολικού ετήσιου τζίρου. Οι συνολικές πωλήσεις της γαλλικής αλυσίδας αθλητικών ειδών, η οποία δραστηριοποιείται και στην ελληνική αγορά, διαμορφώθηκαν στα 13,8 δισ. ευρώ, αυξημένες κατά 21% σε σύγκριση με πέρυσι.
Σε σχέση με τα οικονομικά αποτελέσματα της εταιρείας για το 2021, τα κέρδη ανήλθαν σε 913 εκατ. ευρώ, επίδοση αυξημένη κατά 66% σε σχέση με το προηγούμενο έτος (2020: 550 εκατ. ευρώ).
Προωθείται ο μετασχηματισμός του Online Shop σε πλατφόρμα – Marketplace
Μετά το λανσάρισμα της πλατφόρμας marketplace στο Βέλγιο, η Decathlon επέκτεινε τη λειτουργία της πλατφόρμας Marketplace σε διάφορες ευρωπαϊκές χώρες (Γαλλία, Γερμανία, Βέλγιο, Μ. Βρετανία, Ισπανία, Ιταλία, Ολλανδία, Πολωνία και Πορτογαλία) αλλά και στο Χονγκ Κονγκ.
H Decathlon στην Ελλάδα
Η Decathlon στην Ελλάδα ξεκίνησε πρώτη φορά την λειτουργία της το 2018 με κατάστημα στο εμπορικό κέντρο Mare West στην Κόρινθο, ενώ σήμερα λειτουργεί συνολικά 3 καταστήματα.
Ο γαλλικός κολοσσός μετρά 1747 καταστήματα σε 60 χώρες και απασχολεί 105.000 άτομα.
Νέος Διευθύνων Σύμβουλος (CEO) της Decathlon ανέλαβε από τα μέσα Μαρτίου του 2022 η Barbara Martin Coppola, στη θέση του Michel Aballea.
Σχετικά άρθρα:
- Η Decathlon μετασχηματίζει το eShop της σε πλατφόρμα – marketplace
- Decathlon: Πωλήσεις 12,4 δισ. ευρώ (+9%) το 2019
- Decathlon: Με πωλήσεις 11 δισ. ευρώ δρομολογεί την είσοδό της στην ελληνική αγορά
Categories: e-commerce, E-Fashion, Ε-Shoes, Multichannel Commerce
Απάντηση