Stitch Fix: Η αλλαγή του επιχειρηματικού μοντέλου της δεν είχε καλή έκβαση

Αν και η Stitch Fix κατάφερε να ξεπεράσει το όριο των 2 δισ. δολαρίων σε τζίρο την προηγούμενη οικονομική χρήση (1/8/2021 – 30/7/2022), η αμερικανική εταιρεία αναμένει (αρχείο PDF) για την τρέχουσα οικονομική χρήση έσοδα ύψους 1,8 δις. δολαρίων, μειωμένα κατά 18% σε ετήσια βάση.

Από ότι φαίνεται, λοιπόν, η στρατηγική της εταιρείας να προβεί το φθινόπωρο του 2021 σε αλλαγή του επιχειρηματικού μοντέλου της, επέφερε όχι μόνο κανιβαλισμό στις πωλήσεις αλλά και σύγχυση στους πελάτες της.

Stitch Fix KPIs 2020-2022

Η Stitch Fix συνέχιζε να κερδίζει ενεργούς πελάτες μέχρι το οικονομικό έτος του 2021, το οποίο έληξε τον Ιούλιο του 2021. Ωστόσο, η αύξηση αυτή τερματίστηκε στο οικονομικό έτος του 2022, καθώς η πελατειακή της βάση (συμπεριλαμβανομένων των αγοραστών Fix και Freestyle) μειώθηκε κατά 9% −σε 3,8 εκατομμύρια− στο τέλος του έτους, με αποτέλεσμα τα ετήσια έσοδά της να εμφανίζονται μειωμένα για πρώτη φορά από την είσοδό της στο χρηματιστήριο, πριν από πέντε χρόνια.

While we continue to diversify our marketing portfolio, it will take time for new channels to drive meaningful traffic and new clients.

Αυτό είναι ιδιαίτερα λυπηρό, καθώς η Stitch Fix ήταν για μεγάλο χρονικό διάστημα ένα από τα λαμπρά παραδείγματα του curated shopping (επιμελημένες αγορές) και ένα από τα χαρακτηριστικά παραδείγματα επιχειρήσεων του νέου εμπορίου, με την πληροφορική τεχνολογία και το εξειδικευμένο προσωπικό τους να αποτελούν τα σημαντικότερα αγαθά (assets) λειτουργίας των επιχειρηματικών μοντέλων της.

Σχετικά άρθρα:



Categories: Business Models, Curated Shopping, e-commerce, E-Fashion

Tags: , ,

Απάντηση

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

Αρέσει σε %d bloggers: