Spitishop: Αύξηση τζίρου κατά 320% την τελευταία πενταετία

Το Spitishop, το οποίο αποτελεί ένα από τα χαρακτηριστικά παραδείγματα -μια αχτίδα φωτός- όχι μόνο στον κλάδο του Home & Living, αλλά και γενικώς στο ηλεκτρονικό επιχειρείν στην Ελλάδα, συνεχίζει να εντυπωσιάζει με τις επιδόσεις του.

Οι καθαρές πωλήσεις του Spitishop για το 2021 ανήλθαν στα 12 εκατ. ευρώ έναντι 8,55 εκατ. ευρώ το 2020, καταγράφοντας αύξηση κατά 40%. Αν, μάλιστα, λάβουμε υπόψη την εξέλιξη του τζίρου της πενταετίας 2017-2021, τότε παρουσιάζεται μια θεαματική αύξηση της τάξεως του 324%.

Spitishop: In the past five years, revenue increased by almost 320 per cent to 12 million euros

Όπως ενημερωθήκαμε από την επικοινωνία μας με τον ιδρυτή του Spitishop, κ. Μάριο Μπεζιούλα, το τρέχον έτος ο ρυθμός ανάπτυξης της κερδοφόρας επιχείρησης, η οποία λειτουργεί και δύο φυσικά καταστήματα, αναμένεται να κυμανθεί περίπου στα ίδια επίπεδα, με τις ηλεκτρονικές πωλήσεις να αντιπροσωπεύουν το 90% επί των συνολικών πωλήσεων.

Τι συμβαίνει διεθνώς

Στο ηλεκτρονικό εμπόριο, η τρέχουσα κρίση χτυπάει ιδιαίτερα τον κλάδο της βιομηχανίας επίπλου και ειδών επίπλωσης, η οποία, εξαιτίας του συνδυασμού αύξησης του κόστους και μείωσης της ζήτησης, αναγκάστηκε να μειώσει τις προσδοκίες της για το 2022.

Ως εκ τούτου, δεν είναι τυχαίο ότι οι γερμανικές Westwing και Home24, η αμερικανική Wayfair, η βρετανική Made.com αλλά και ο όμιλος Bygghemma αναμένουν μειωμένη ζήτηση ως και 30 %, ενώ παράλληλα έχουν προβεί τόσο σε απόλυση εργαζομένων, όπως συνέβη στη Wayfair και στη Made.com, όσο και σε αλλαγή διοίκησης της Westwing και της Bygghemma.

Το αποτέλεσμα που προκύπτει από τα παραπάνω είναι οι χρηματιστηριακές αξίες των παιχτών των αμιγώς διαδικτυακών επιχειρήσεων να βρίσκονται σε πολύ χαμηλά επίπεδα.

Για τη βρετανική Made.com, που το 2021 εμφάνισε πωλήσεις ύψους 410 εκατ. στερλίνες, τα πράματα είναι ιδιαίτερα δύσκολα, καθώς αναζητά επειγόντως έναν αγοραστή ο οποίος θα καταβάλει τουλάχιστον 45 εκατ. στερλίνες για να εξασφαλίσει την επιβίωσή της, ενώ η Home24 ετοιμάζεται να περάσει στα χέρια της XXXLutz.

Το εάν η εκρηκτική ανάπτυξη του Ηλεκτρονικού Εμπορίου αποτελεί παρελθόν, θα σας το αναλύσουμε σε προσεχές άρθρο μου.

Σχετικά άρθρα:



Categories: e-commerce, E-Furniture

Tags: ,

Απάντηση

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

Αρέσει σε %d bloggers: