Οριακή αύξηση 0,4% στα 337 εκατ. ευρώ παρουσίασαν οι πωλήσεις της γερμανικής Momox το 2022, ενώ τα καθαρά κέρδη παρέμειναν στα ίδια περίπου επίπεδα σε σχέση με το 2021.
Ο μεγαλύτερος τζίρος (270 εκατ.) προέρχεται από την μεταπώληση μεταχειρισμένων βιβλίων, ταινιών, μουσικής και gaming, ενώ τον υψηλότερο ρυθμό ανάπτυξης παρουσίασε η κατηγορία του ρουχισμού (+11%), στα 66 εκατ. ευρώ.
Από τον Σεπτέμβριο του 2022, η μεγαλύτερη -βάσει τζίρου- διαδικτυακή πλατφόρμα Re-Commerce, επέκτεινε τις δραστηριότητές στην Ιταλία και την Ισπανία. Συνολικά σήμερα η εταιρεία δραστηριοποιείται σε 6 χώρες (Γερμανία, Αυστρία, Γαλλία, Βέλγιο, Ιταλία και Ισπανία),
Η εταιρεία δραστηριοποιείται με 3 brands (Momox, Medimops και Momox Fashion), σε 3 βασικές αγορές: αγορά μεταχειρισμένων αντικειμένων (Momox), μεταπώληση μεταχειρισμένων βιβλίων, βίντεο, CD και gaming (Medimops) και μεταπώληση μεταχειρισμένων ειδών ένδυσης και υπόδησης (Momox Fashion – μετά το rebranding).
Η Momox λειτουργεί δύο κέντρα logistics (ένα στη Λειψία και ένα στην Πολωνία), συνολικής εκτάσεως 120.000 τμ.
Αξίζει τέλος να σημειωθεί ότι η εταιρεία είναι ο μεγαλύτερος παγκόσμιος μεταπωλητής στην πλατφόρμα της Amazon και ο τρίτος μεγαλύτερος μεταπωλητής στην πλατφόρμα της eBay.
Σχετικά άρθρα:
- Momox: Αύξηση των πωλήσεων κατά 7% στα 335 εκατ. ευρώ το 2021
- Momox: Αύξηση τζίρου 25% στα 312 εκατ. ευρώ
- Digitec Galaxus: Παράδειγμα προς μίμηση για τους έλληνες εμπόρους η εφαρμογή του Re-Commerce στον κλάδο των Ηλεκτρικών και Ηλεκτρονικών Συσκευών
- Re-Commerce: Το κοινωνικό επιχειρείν μεταχειρισμένων αντικειμένων
- 2012: Δέκα επιχειρηματικά μοντέλα που ενδιαφέρουν την ελληνική αγορά
Categories: e-commerce, Recommerce
Απάντηση