Πριν από περίπου έξι μήνες, η Temu, η διαδικτυακή εταιρεία λιανικής πώλησης με έδρα την Βοστώνη, η οποία είναι θυγατρική της κινεζικής Pinduoduo (PDD), μιας από τις μεγαλύτερες στο κόσμο του κοινωνικού εμπορίου, είχε λανσάρει με επιτυχία την πλατφόρμα ηλεκτρονικών αγορών στις ΗΠΑ.

Η εφαρμογή της Temu είναι η εφαρμογή ηλεκτρονικού εμπορίου με τις περισσότερες λήψεις στις ΗΠΑ. Πηγή: Data.ai (πρώην App Annie)
Πλέον η κινητή εφαρμογή ηλεκτρονικού εμπορίου της Temu, αφού έκανε εντυπωσιακή είσοδο στην αγορά των ΗΠΑ, έφτασε και στην Ευρώπη, αρχικά για πελάτες από το Ηνωμένο Βασίλειο, τη Γερμανία, τη Γαλλία, την Ιταλία, την Ισπανία και την Ολλανδία.H Temu, όπως και η Shein, προσφέρει είδη «γρήγορης» μόδας (Fast Fashion), προϊόντα ομορφιάς, αξεσουάρ, ηλεκτρονικά, είδη διακόσμησης, είδη σπιτιού, σχολικά, μουσικά όργανα αλλά και είδη για κατοικίδια ζώα, σε ιδιαίτερα χαμηλές τιμές.

Το προϊοντικό χαρτοφυλάκιο της Temu
Αν και το λειτουργικό – επιχειρηματικό της κομμάτι κρύβει πολλές αδυναμίες όπως είναι η μεγάλη καθυστέρηση στις παραδόσεις και η αμφιλεγόμενη ποιότητα των προϊόντων, εντούτοις στο τεχνολογικό κομμάτι, αλλά και στο κομμάτι της παιχνιδοποίησης της βιωματικής εμπειρίας, δίνει μαθήματα ανάπτυξης λειτουργικών εφαρμογών «κινητού» επιχειρείν.
Το μόνο σίγουρο είναι ότι το μέλλον θα μας δείξει εάν η Temu θα έχει την ίδια τύχη με αυτήν της Wish.
Σχετικά άρθρα:
- Shein: 142 εκατ. πελάτες και έσοδα 22,7 δισ. δολάρια το 2022
- Wish: Κατακόρυφη πτώση 73% των εσόδων το 2022, έχασε 25 εκατ. πελάτες
- H Shein σκοπεύει να μετασχηματιστεί σε πλατφόρμα – Ξεκίνησε μονάδα παραγωγής ρούχων στην Τουρκία
- Pinduoduo: Aύξηση εσόδων κατά 58% στα 14,7 δισ. δολάρια το 2021
- Shein, η κινεζική εταιρεία φαινόμενο που κάνει πωλήσεις ύψους 1,5 δισ. δολάρια, χωρίς να το καταλάβει κανείς
- Pinduoduo: Η πλατφόρμα ομαδικών αγορών στην εποχή του WeChat που τρελαίνει του κινέζους
Categories: Business Models, e-commerce, Live Shopping, Location Based Services, M-Commerce, On-Demand Commerce, Sharing Commerce, Social Commerce, Trends
Απάντηση