Η Temu έφτασε στην Ευρώπη

Πριν από περίπου έξι μήνες, η Temu, η διαδικτυακή εταιρεία λιανικής πώλησης με έδρα την Βοστώνη, η οποία είναι θυγατρική της κινεζικής Pinduoduo (PDD), μιας από τις μεγαλύτερες στο κόσμο του κοινωνικού εμπορίου, είχε λανσάρει με επιτυχία την πλατφόρμα ηλεκτρονικών αγορών στις ΗΠΑ.

Η εφαρμογή της Temu είναι η εφαρμογή ηλεκτρονικού εμπορίου με τις περισσότερες λήψεις στις ΗΠΑ. Πηγή: Data.ai (πρώην App Annie)

Πλέον η κινητή εφαρμογή ηλεκτρονικού εμπορίου της Temu, αφού έκανε εντυπωσιακή είσοδο στην αγορά των ΗΠΑ, έφτασε και στην Ευρώπη, αρχικά για πελάτες από το Ηνωμένο Βασίλειο, τη Γερμανία, τη Γαλλία, την Ιταλία, την Ισπανία και την Ολλανδία.Ultra low-cost e-commerce platform Temu, owned by PDD Holdings (Pinduoduo) has started selling to European markets including France, Germany, Italy, The Netherlands, Spain and the United Kingdom.H Temu, όπως και η Shein, προσφέρει είδη «γρήγορης» μόδας (Fast Fashion), προϊόντα ομορφιάς, αξεσουάρ, ηλεκτρονικά, είδη διακόσμησης, είδη σπιτιού, σχολικά, μουσικά όργανα αλλά και είδη για κατοικίδια ζώα, σε ιδιαίτερα χαμηλές τιμές.

Το προϊοντικό χαρτοφυλάκιο της Temu

Αν και το λειτουργικό – επιχειρηματικό της κομμάτι κρύβει πολλές αδυναμίες όπως είναι η μεγάλη καθυστέρηση στις παραδόσεις και η αμφιλεγόμενη ποιότητα των προϊόντων, εντούτοις στο τεχνολογικό κομμάτι, αλλά και στο κομμάτι της παιχνιδοποίησης της βιωματικής εμπειρίας, δίνει μαθήματα ανάπτυξης λειτουργικών εφαρμογών «κινητού» επιχειρείν.

Το μόνο σίγουρο είναι ότι το μέλλον θα μας δείξει εάν η Temu θα έχει την ίδια τύχη με αυτήν της Wish.

Σχετικά άρθρα:



Categories: Business Models, e-commerce, Live Shopping, Location Based Services, M-Commerce, On-Demand Commerce, Sharing Commerce, Social Commerce, Trends

Tags: , , ,

Απάντηση

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

Αρέσει σε %d bloggers: