Shein: 142 εκατ. πελάτες και έσοδα 22,7 δισ. δολάρια το 2022

Σύμφωνα με δημοσίευμα της Financial Times, που επικαλείται μία παρουσίαση της διοίκησης της Shein προς ενδιαφερόμενους επενδυτές, ο διαδικτυακός λιανοπωλητής γρήγορης μόδας, το 2022, αριθμεί 142 εκατ. πελάτες και έσοδα ύψους 22,7 δισ. δολάρια, ενώ για το 2025 η εταιρεία στοχεύει σε 261 εκατ. πελάτες και ετήσια έσοδα 58,5 δισ. δολάρια. Αυτό θα υπερέβαινε τις υπάρχουσες συνδυασμένες ετήσιες πωλήσεις των κολοσσών λιανικής fast fashion H&M και Zara.

Shein's annual revenue vs. the annual sales of Fast Fashion's giants H&M and Zara.

Η Shein ταρακουνά τον κλάδο του Fast Fashion | Γράφημα από την παρουσίαση του Benedict Evans: “The New Gatekeepers”

Παράλληλα, η εταιρεία ανέφερε ότι για τέταρτη συνεχόμενη χρονιά είναι κερδοφόρα, ενώ το 2025 στοχεύει σε κερδοφορία ύψους 7,5 δισ. δολάρια. Επίσης, η εταιρεία προβλέπει ότι η ακαθάριστη αξία εμπορευμάτων (GMV) -η συνολική αξία των εμπορευμάτων που πωλούνται στην πλατφόρμα της- θα αυξηθεί στα 80,6 δισ. δολάρια το 2025, από 29,4 δισ. δολάρια το 2022, καταγράφοντας αύξηση ύψους 174%.

Αν λάβουμε υπόψη τα παραπάνω στοιχεία, τότε καθεμία πελάτισσα της Shein δαπανά κατά μέσο όρο 160 δολάρια ετησίως, όταν την ίδια στιγμή το αντίστοιχο ποσό στις πλατφόρμες της ASOS και Zalando ανέρχεται σε 147 λίρες και 292 ευρώ, αντίστοιχα.

Η νέα στρατηγική της Shein

Όπως είχαμε αναφέρει πρόσφατα, η Shein μεταλλάσσεται σε πλατφόρμα-marketplace, ενώ παράλληλα μεταφέρει την παραγωγή και τα logistics ολοένα και περισσότερο στις μεγάλες διεθνείς αγορές, καθώς θέλει την παραγωγή και την εφοδιαστική αλυσίδα εγγύτερα στις χώρες όπου γίνεται και η μεγάλη κατανάλωση.

Shein's mission: making the beauty of fashion accessible to all. Παράλληλα, η εταιρεία διευρύνει την προϊοντική γκάμα της με νέες κατηγορίες, όπως είδη σπιτιού, σχολικά, είδη πάρτι, αλλά και είδη για κατοικίδια ζώα, κάτι που σίγουρα δε θα αρέσει στην Jumbo.

Shein is-expanding its product range with new categories such as housewares and pet supplies

Το παράδειγμα της κινέζικης Shein μάς δείχνει με εντυπωσιακό τρόπο τις δυνατότητες και τη δυναμική του ηλεκτρονικού εμπορίου, αλλά και πόσο γρήγορα μπορεί κάποιος τρίτος, από το πουθενά, να ταρακουνήσει – μετασχηματίσει έναν ολόκληρο κλάδο, όπως αυτού του Fast Fashion, καθώς η Shein πάει ένα βήμα παραπάνω, προσφέροντας Real-Time-Fashion, ήτοι κύκλους παραγωγής σε πραγματικό χρόνο 3-5 μερών.

Σχετικά άρθρα:



Categories: Business Models, e-commerce, E-Commerce Platforms, E-Fashion, Ε-Shoes, M-Commerce, On-Demand Commerce, Social Commerce, Trends

Tags: , , ,

Απάντηση

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

Αρέσει σε %d bloggers: