Η βρετανική εταιρεία ειδών ένδυσης μέσω διαδικτύου ASOS, ανακοίνωσε (αρχείο PDF) τα αποτελέσματά της για τη χρήση 2022, σύμφωνα με τα οποία ο κύκλος εργασιών ανήλθε σε 3,93 δισ. στερλίνες σε σχέση με 3,91 δισ. στερλίνες που ήταν το 2021, σημειώνοντας οριακή αύξηση 1% σε τοπικό νόμισμα, ενώ σε επίπεδο αποτελεσμάτων προ φόρων καταγράφηκαν ζημιές ύψους 31,9 εκατ. στερλίνες έναντι κερδών 177,1 εκατ. στερλινών πριν από ένα χρόνο.
Το μεικτό περιθώριο υποχώρησε κατά 1,8 ποσοστιαίες μονάδες στο 43,6%, εξαιτίας του υψηλότερου κόστους πωλήσεων, αποθήκευσης και διανομής.
Να σημειωθεί ότι και το 2022 το μεγαλύτερο μέρος των πωλήσεων της ASOS πραγματοποιήθηκε στη βρετανική (1,76 δισ. στερλίνες) και την ευρωπαϊκή αγορά (1,17 δισ. στερλίνες), ενώ είναι ιδιαίτερα απογοητευμένη με τις επιδόσεις της στην αγορά των ΗΠΑ (531,4 εκατ. στερλίνες).
Κατά τη χρήση του 2022, οι 26,4 εκατ. πελάτες της ASOS πραγματοποιήσαν κατά μέσο όρο 3,78 παραγγελίες, με μέση αξία καλαθιού τις 37,85 στερλίνες.
Στον αντίποδα, η Zalando, η μεγαλύτερη ηλεκτρονική πλατφόρμα eFashion της Ευρώπης έσπασε πέρυσι το φράγμα των δέκα δισ. ευρώ σε έσοδα.
Σχετικά άρθρα:
- ASOS: Αυξημένες πωλήσεις 22% στα 3,9 δισ. στερλίνες στη χρήση 2020-2021
- Έσοδα ύψους 5 δισ. στερλίνες προσδοκά η ASOS για το 2021
- Η Asos εξαγοράζει την Topshop έναντι 265 εκατ. στερλίνες
- ASOS: Αυξημένες πωλήσεις 19% στα 3,26 δισ. στερλίνες και αύξηση 329% στα καθαρά κέρδη
Categories: e-commerce, E-Fashion, Ε-Shoes
Απάντηση