Online Delivery (efood.gr): Αύξηση τζίρου κατά 75% στα 113 εκατ. ευρώ

Διψήφια αύξηση του κύκλου εργασιών της, κατέγραψε για έβδομη συνεχόμενη χρονιά η Online Delivery A.E. (efood.gr), θυγατρική της εισηγμένης Delivery Hero. Συγκεκριμένα και σύμφωνα με την ετήσια έκθεση (αρχείο PDF) του 2021, οι πωλήσεις διαμορφώθηκαν στα 112,8 εκατ. ευρώ, αυξημένες κατά 75% σε σχέση με τα 64,4 εκατ. ευρώ το 2020, ενώ τα καθαρά προ φόρων κέρδη ανήλθαν σε 23,24 εκατ. ευρώ έναντι 28,92 εκατ. ευρώ της προηγούμενης χρήσης.

Online Delivery - eFood.gr Revenues FY 2014-FY 2021

Η αύξηση στον κύκλο εργασιών προήλθε κυρίως από την αύξηση των παραγγελιών μέσω της πλατφόρμας Efood, με αποτέλεσμα την αύξηση των εσόδων από προμήθειες (31 εκατ. ευρώ περισσότερα σε σχέση με το 2020). Επιπλέον, ο κύκλος εργασιών αυξήθηκε και λόγω της χρήσης των υπηρεσιών προώθησης των συνεργαζόμενων καταστημάτων στην πλατφόρμα, όπως premium placement, προτεινόμενα πιάτα κ.ά. (10,9 εκατ. ευρώ περισσότερα σε σχέση με το 2020).

Τέλος, αυξήθηκαν και τα συνεργαζόμενα καταστήματα της πλατφόρμας από την αρχή της χρήσης φτάνοντας περίπου στα 19 χιλιάδες τον Δεκέμβριο του 2021 από 13 χιλιάδες την αντίστοιχη περσινή περίοδο.

Αξίζει να σημειωθεί ότι η εταιρεία απέκτησε την 1η Ιουλίου 2022 το 100% των εταιρικών μεριδίων των: “Delivery.gr” και “ETABLE“, στα πλαίσια ευρύτερης συναλλαγής του Ομίλου της Delivery Hero.

Go Delivery και Dmart

Σημειώνεται επίσης ότι οι παραδόσεις των παραγγελιών διακινούνται από τα ίδια τα εστιατόρια ή από την Online Delivery με συνεργαζόμενους διανομείς της Go Delivery (εταιρεία του Ομίλου Delivery Hero) υπεύθυνης για την παροχή υπηρεσιών διανομής.

Το 2021 τα έσοδα της Go Delivery διαμορφώθηκαν (αρχείο PDF) στο ποσό των 42,4 εκατ. ευρώ από 6,6 εκατ. ευρώ στην προηγούμενη χρήση, ενώ τα καθαρά προ φόρων κέρδη ανήλθαν στα 1,99 εκατ. ευρώ έναντι 243 χιλ. ευρώ το 2020.

Σχετικά με την Delivery Hero Dmart Greece, που αναπτύσσει τη δική της πρακτική υπερταχείας παράδοσης προϊόντων μικρής λιανικής, το Q-commerce και ειδικότερα το efood market, έκλεισε (αρχείο PDF) τον πρώτο χρόνο λειτουργίας της, το 2021, με κύκλο εργασιών 5,15 εκατ. ευρώ και εμφάνισε ζημιές μετά από φόρους 3,34 εκατ. ευρώ.

Λαμβάνοντας υπόψη όλα τα παραπάνω καταλήγουμε πως η Online Delivery αποτελεί την κορυφαία, βάσει τζίρου, αμιγώς ηλεκτρονική πλατφόρμα στην Ελλάδα.



Categories: e-commerce, E-Commerce Platforms, E-Food, Location Based Services, M-Commerce, On-Demand Commerce

Tags: , , ,

Απάντηση

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

Αρέσει σε %d bloggers: