Παρότι οι πωλήσεις λιανικής της ΙΚΕΑ το οικονομικό έτος 2022 (1η Σεπτεμβρίου 2021 – 31 Αυγούστου 2022) αυξήθηκαν κατά 6,5% στα 44,6 δισ. ευρώ, δεν συνέβη το ίδιο με τις ηλεκτρονικές πωλήσεις καθώς κατέγραψαν πτώση 10% στο ίδιο διάστημα, στα 9 δισ. ευρώ από 10 δισ. ευρώ (+73%) το 2021.

IKEA: Εξέλιξη πωλήσεων λιανικής (2020-2022)
Αξίζει να σημειωθεί ότι η ΙΚΕΑ δεν δημοσιεύει πλέον τις απόλυτες πωλήσεις μέσω του ηλεκτρονικού καναλιού. Ως εκ τούτου, τα νούμερα υπολογίζονται από τα σχετικά οικονομικά στοιχεία.
Πέρυσι, οι ηλεκτρονικές πωλήσεις της IKEA Γερμανίας, η οποία είναι η μεγαλύτερη αγορά της IΚΕΑ Ιngka Group, ανήλθαν στα 1,75 δισ. ευρώ.
HOUSEMARKET
Στην Ελλάδα, η διαχείριση των καταστημάτων ΙΚΕΑ ανήκει στη θυγατρική House Market του ομίλου Φουρλή.
Κατά τη διάρκεια του οικονομικού έτους 2021, ο κύκλος εργασιών του κλάδου λιανικής ειδών οικιακού εξοπλισμού και επίπλου (IKEA) ανήλθε στα 273,4 εκατ. ευρώ, από 243,6 εκατ. ευρώ το 2020, ενώ τα κέρδη προ φόρων, τόκων και αποσβέσεων (EBITDA) ανήλθαν στα 31,6 εκατ. ευρώ.
Oι πωλήσεις στην Ελλάδα αυξήθηκαν κατά 11,8% ενώ στις υπόλοιπες χώρες οι πωλήσεις αυξήθηκαν κατά 12,6% συγκρινόμενες με το 2020.
Δυστυχώς, όμως, και στην οικονομική έκθεση του 2021 δεν γίνεται ειδική αναφορά για το ύψος των διαδικτυακών πωλήσεων, παρότι η Διοίκηση του Ομίλου εξήρε την σπουδαιότητα του e-commerce και την έμπρακτη ενίσχυσή του.
Ο Όμιλος επιδιώκει τον αρμονικό συνδυασμό του e–commerce με το
«παραδοσιακό» μοντέλο ανάπτυξης, αξιοποιώντας στο έπακρο τα ψηφιακά μέσα και τις νέες τεχνολογίες, ώστε να προσφέρει μια omnichannel εμπειρία τόσο σε offline όσο και σε online επίπεδο.
Στον αντίποδα, η αυστριακή XXXLutz, η οποία είναι μία από τις μεγαλύτερες εταιρείες λιανικής οικιακού εξοπλισμού και επίπλων στην Ευρώπη, βρίσκεται σε συζητήσεις για την απόκτηση της Home24 και της Butlers έναντι 250 εκατ. ευρώ.
Σχετικά άρθρα:
- Η XXXLutz ετοιμάζεται να εξαγοράσει την Home24 και την Butlers έναντι 250 εκατ. ευρώ
- Epipla1: Πωλήσεις 6,9 εκατ. ευρώ (+81%) για την ελληνική θυγατρική της BHG
- Spitishop: Αύξηση τζίρου κατά 320% την τελευταία πενταετία
- IKEA: Διπλασιασμός των ηλεκτρονικών πωλήσεων στη Γερμανία
- IKEA: «Βουτιά» 1,5 δισ. ευρώ στις πωλήσεις – Εντυπωσιακή αύξηση (+45%) στο Online
- Όμιλος Φουρλής: Οι διαδικτυακές πωλήσεις της IKEA στα 30 εκατ. ευρώ
Categories: e-commerce, E-Furniture, Multichannel Commerce
Απάντηση