Epipla1: Πωλήσεις 6,9 εκατ. ευρώ (+81%) για την ελληνική θυγατρική της BHG

Η Epipla1 (Furniture1), η ελληνική θυγατρική του σουηδικού ομίλου Bygghemma (BHG), εμφάνισε πωλήσεις 6,9 εκατ. ευρώ, αυξημένες κατά 81% σε σχέση με το 2020. Ωστόσο, κατέγραψε ζημίες ύψους 580 χιλ. ευρώ από -318 χιλ. ευρώ έναν χρόνο πριν.

Σύμφωνα με τα στοιχεία των Οικονομικών Καταστάσεων της περιόδου 1.1.2021 – 31.12.2021, η αμιγώς διαδικτυακή επιχείρηση λιανικής πώλησης επίπλων απασχολεί περίπου 35 άτομα.

Σε διαχωρισμό δραστηριοτήτων προχωρά η BHG

Σε αναδιοργάνωση προχωρά η BHG, στο πλαίσιο ενός ευρύτερου σχεδίου διαχωρισμού των εμπορικών δραστηριοτήτων της. Συγκεκριμένα, ο σουηδικός όμιλος από τις 1 Ιανουαρίου 2023 θα διαχωρίσει (αρχείο PDF) τις εμπορικές δραστηριότητες σε τρεις νέους τομείς: Home Improvement, Value Home και Premium Living.

From 1 January 2023, BHG Group will govern and report its operations in three new segments: Home Improvement, Value Home and Premium Living

Οι πωλήσεις του ομίλου, χάρη στις εξαγορές του 2020-2021, μεταξύ αυτών της Nordic Nest (αρχείο PDF) έναντι 200 εκατ. δολάρια και της γερμανικής ΑΗ-Trading (αρχείο PDF) έναντι 48 εκατ. ευρώ, κατέγραψαν αύξηση (αρχείο PDF) κατά 41% και ανήλθαν σε 1,2 δισ. ευρώ (12,66 δισ. SEK) έναντι 845 εκατ. ευρώ (8,97 δισ. SEK) το 2020.

BHG Group's M&A in 2021Σύμφωνα με τα οικονομικά στοιχεία του εισηγμένου ομίλου, το 57% των πωλήσεων προέρχονται από την κατηγορία οικιακά έπιπλα και το υπόλοιπο 43% από την κατηγορία DIY (Do It Yourself).

Όσον αφορά τη γεωγραφική προέλευση των εσόδων, η Ευρώπη (Rest of Europe) με πωλήσεις 148 εκατ. ευρώ (1,56 δισ. SEK) απορρόφησε το 30% περίπου των συνολικών πωλήσεων Home Furnishing του ομίλου.

Η κορυφαία αμιγώς διαδικτυακή επιχείρηση λιανικής πώλησης επίπλων στην Ευρώπη, έχει έδρα το Μάλμε της Σουηδίας και λειτουργεί περισσότερα από 100 ηλεκτρονικά καταστήματα αλλά και 70 Showrooms σε όλη την Ευρώπη, ενώ απασχολεί συνολικά περισσότερα από 3.000 άτομα.

Τα ηλεκτρονικά καταστήματα-εμπορικά σήματα της BHG Group

Όπως έχουμε εξηγήσει σε σχετικά πρόσφατο άρθρο μας, η τρέχουσα κρίση χτυπάει ιδιαίτερα τον κλάδο της βιομηχανίας επίπλου και ειδών επίπλωσης, η οποία, εξαιτίας του συνδυασμού αύξησης του κόστους και μείωσης της ζήτησης, αναγκάστηκε να μειώσει τις προσδοκίες της για το 2022.

Ως εκ τούτου, δεν είναι τυχαίο ότι πρόσφατα η BHG ανακοίνωσε ότι θα επικεντρωθεί στην αύξηση της αποδοτικότητας, στο συμμάζεμα του λειτουργικού κόστους και στη βελτίωση των ταμειακών ροών.

Σχετικά άρθρα:



Categories: DIY-Commerce, e-commerce, E-Furniture

Tags: , , ,

Απάντηση

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

Αρέσει σε %d bloggers: