Η Epipla1 (Furniture1), η ελληνική θυγατρική του σουηδικού ομίλου Bygghemma (BHG), εμφάνισε πωλήσεις 6,9 εκατ. ευρώ, αυξημένες κατά 81% σε σχέση με το 2020. Ωστόσο, κατέγραψε ζημίες ύψους 580 χιλ. ευρώ από -318 χιλ. ευρώ έναν χρόνο πριν.
Σύμφωνα με τα στοιχεία των Οικονομικών Καταστάσεων της περιόδου 1.1.2021 – 31.12.2021, η αμιγώς διαδικτυακή επιχείρηση λιανικής πώλησης επίπλων απασχολεί περίπου 35 άτομα.
Σε διαχωρισμό δραστηριοτήτων προχωρά η BHG
Σε αναδιοργάνωση προχωρά η BHG, στο πλαίσιο ενός ευρύτερου σχεδίου διαχωρισμού των εμπορικών δραστηριοτήτων της. Συγκεκριμένα, ο σουηδικός όμιλος από τις 1 Ιανουαρίου 2023 θα διαχωρίσει (αρχείο PDF) τις εμπορικές δραστηριότητες σε τρεις νέους τομείς: Home Improvement, Value Home και Premium Living.
Οι πωλήσεις του ομίλου, χάρη στις εξαγορές του 2020-2021, μεταξύ αυτών της Nordic Nest (αρχείο PDF) έναντι 200 εκατ. δολάρια και της γερμανικής ΑΗ-Trading (αρχείο PDF) έναντι 48 εκατ. ευρώ, κατέγραψαν αύξηση (αρχείο PDF) κατά 41% και ανήλθαν σε 1,2 δισ. ευρώ (12,66 δισ. SEK) έναντι 845 εκατ. ευρώ (8,97 δισ. SEK) το 2020.
Σύμφωνα με τα οικονομικά στοιχεία του εισηγμένου ομίλου, το 57% των πωλήσεων προέρχονται από την κατηγορία οικιακά έπιπλα και το υπόλοιπο 43% από την κατηγορία DIY (Do It Yourself).
Όσον αφορά τη γεωγραφική προέλευση των εσόδων, η Ευρώπη (Rest of Europe) με πωλήσεις 148 εκατ. ευρώ (1,56 δισ. SEK) απορρόφησε το 30% περίπου των συνολικών πωλήσεων Home Furnishing του ομίλου.
Η κορυφαία αμιγώς διαδικτυακή επιχείρηση λιανικής πώλησης επίπλων στην Ευρώπη, έχει έδρα το Μάλμε της Σουηδίας και λειτουργεί περισσότερα από 100 ηλεκτρονικά καταστήματα αλλά και 70 Showrooms σε όλη την Ευρώπη, ενώ απασχολεί συνολικά περισσότερα από 3.000 άτομα.

Τα ηλεκτρονικά καταστήματα-εμπορικά σήματα της BHG Group
Όπως έχουμε εξηγήσει σε σχετικά πρόσφατο άρθρο μας, η τρέχουσα κρίση χτυπάει ιδιαίτερα τον κλάδο της βιομηχανίας επίπλου και ειδών επίπλωσης, η οποία, εξαιτίας του συνδυασμού αύξησης του κόστους και μείωσης της ζήτησης, αναγκάστηκε να μειώσει τις προσδοκίες της για το 2022.
Ως εκ τούτου, δεν είναι τυχαίο ότι πρόσφατα η BHG ανακοίνωσε ότι θα επικεντρωθεί στην αύξηση της αποδοτικότητας, στο συμμάζεμα του λειτουργικού κόστους και στη βελτίωση των ταμειακών ροών.
Σχετικά άρθρα:
- Spitishop: Αύξηση τζίρου κατά 320% την τελευταία πενταετία
- Bygghemma (BHG): Πωλήσεις 568 εκατ. ευρώ (+24,9%) το 2019
- Η σκανδιναβική Bygghemma κυριαρχεί στην ευρωπαϊκή αγορά επίπλων μέσω του διαδικτύου – δραστηριοποιείται και στην ελληνική αγορά
Categories: DIY-Commerce, e-commerce, E-Furniture
Απάντηση