Η Zalando ξεπέρασε, όπως ανακοίνωσε, το φράγμα των 50 εκατομμυρίων ενεργών πελατών το τρίτο τρίμηνο του 2022, εμφανίζοντας αύξηση 8% σε σχέση με το αντίστοιχο περσινό τρίμηνο.
Οι καθαρές πωλήσεις της κορυφαίας -βάσει τζίρου- πλατφόρμας e-Fashion στην Ευρώπη, στο τρίτο τρίμηνο του τρέχοντος έτους, ανήλθαν στα 2,3 δισ. ευρώ, εμφανίζοντας αύξηση 3% σε σχέση με το αντίστοιχο τρίμηνο του 2021, ενώ το GMV (Gross Merchandise Value – το σύνολο, δηλαδή, των προϊόντων που πωλήθηκαν μέσω της πλατφόρμας της) διαμορφώθηκε στα 3,28 δισ. ευρώ, έναντι 3,06 δισ. ευρώ, καταγράφοντας αύξηση της τάξης του 7,1%.
Αντίστοιχα, τα προσαρμοσμένα λειτουργικά κέρδη προ φόρων και τόκων (Adjusted EBIT) διαμορφώθηκαν στα 13,5 εκατ. ευρώ, σημειώνοντας άνοδο 38,2%.
Αλλαγή πολιτικής στην επιστροφή ρούχων
Σημειώνεται ότι η Zalando εισήγαγε φέτος, σε όλες τις χώρες όπου αυτή δραστηριοποιείται, ένα ελάχιστο όριο παραγγελίας για την παραλαβή παραγγελιών με δωρεάν αποστολή. Μάλιστα, η συγκεκριμένη στρατηγική απέδωσε, καθώς ενθάρρυνε τους πελάτες να αυξήσουν το μέγεθος του καλαθιού τους, αλλιώς θα επιβαρύνονταν για την παράδοση της παραγγελίας. Επισημαίνεται ότι για τα μέλη της συνδρομητικής υπηρεσίας, Zalando Plus (2,8 εκατ. πελάτες via), δεν υπάρχει ελάχιστο όριο αγορών.
Αξίζει να επισημανθεί ότι παρότι η Zalando ξόδεψε 124 εκατ. ευρώ για την απόκτηση της Highsnobiety, η εταιρεία εξακολουθεί να έχει μετρητά άνω των 1,5 δισ. ευρώ.
Μέχρι το τέλος του δωδεκάμηνου, η Zalando προβλέπει εύρος εσόδων από 10,4 δισ. έως 10,7 δισ. ευρώ (0% έως +3% σε σχέση με πέρυσι) και GMV από 14,8 δισ. έως 15,3 δισ. ευρώ (+3% έως +7% σε σχέση με πέρυσι).
Την παρουσιάση των οικονομικών αποτελεσμάτων της Zalando, μπορείτε να δείτε εδώ.
Σχετικά άρθρα:
- About You: Αύξηση εσόδων κατά 19,4% στα 504 εκατ. ευρώ στο α’ τρίμηνο
- Zalando: Έσπασε το φράγμα των 10 δισ. ευρώ σε πωλήσεις
- Zalando: Αύξηση καθαρών πωλήσεων (+23%) στα 8 δισ. ευρώ το 2020
- Η Zalando εμπλουτίζει την πλατφόρμα της με την κατηγορία pre-owned fashion
- Η Zalando θέλει να λειτουργήσει και ως πλατφόρμα πώλησης πλεονάζοντος αποθέματος
- Με ποιον τρόπο εκμεταλλεύεται η Zalando τα φυσικά καταστήματα ρούχων
- Η Zalando επεκτείνει το ευρωπαϊκό δίκτυό της logistics
- Την υπηρεσία «Fulfilment by Zalando», εξήγγειλε η Zalando
- Zalando: Ανέπτυξε το καινοτόμο επιχειρηματικό μοντέλο με βάση τις ανάγκες των πελατών της
Categories: E-Beauty, e-commerce, E-Commerce Platforms, E-Fashion, Ε-Shoes
Απάντηση