Αύξηση κατά 18,1% σε σύγκριση με το 2020 σημείωσαν οι πωλήσεις της κορυφαίας αμιγώς διαδικτυακής επιχείρησης λιανικής πώλησης βρεφικών ειδών στην Ευρώπη, Babymarkt, το δωδεκάμηνο του 2021 και ανήλθαν στα 216 εκατ. ευρώ.
Σε επίπεδο αποτελεσμάτων μετά από φόρους και σύμφωνα με τις οικονομικές καταστάσεις, η εταιρεία παρουσίασε ζημιές 1,8 εκατ. ευρώ έναντι ζημιών 6,6 εκατ. ευρώ κατά την προηγούμενη χρήση.
Η γερμανική θυγατρική του ομίλου Tengelmann, λειτουργεί ηλεκτρονικά καταστήματα στην Αυστρία, Ελβετία, Πολωνία, Ολλανδία, Βέλγιο, Γαλλία, Τσεχία, Ιταλία, Ισπανία, Δανία, Σουηδία, Φιλανδία, Νορβηγία αλλά και στην Κίνα, ενώ στη Γερμανία λειτουργεί και 6 φυσικά καταστήματα.
Το μεγαλύτερο μέρος του τζίρου της (64,2%) πραγματοποιείται στη γερμανική αγορά, ενώ κοινό-στόχος της είναι το γυναικείο φύλο (ηλικίας 25 – 35 ετών).
Η εταιρεία πέρυσι μετασχημάτισε ριζικά το επιχειρηματικό μοντέλο της: Από διαχειριστή διαδικτυακών καταστημάτων σε διαχειριστή πλατφόρμας, ενώ λάνσαρε και τις πρώτες της ιδιωτικές ετικέτες, Kindsgard και pinkorblue.
Jollyroom
Στα ίδια σχεδόν επίπεδα βρίσκονται και οι πωλήσεις της σουηδικής Jollyroom, του ομίλου Egmont, καθώς ανήλθαν (αρχείο PDF) σε 207 εκατ. ευρώ (213,8 εκατ. σουηδικές κορώνες), σημειώνοντας αύξηση της τάξης του +29,41% σε σχέση με το 2020.
Στον αντίποδα, η προβληματική Windeln.de με πωλήσεις (αρχείο PDF) 52,1 εκατ. ευρώ το 2021 από 212 εκατ. ευρώ το 2017, κήρυξε την πτώχευσή της.
Categories: e-commerce, E-Commerce Platforms
Απάντηση