Το πιο αξιοσημείωτο στα τριμηνιαία στοιχεία της eBay, για άλλη μια φορά, είναι ο υποκριτικός τίτλος «αυτοκριτικής» του σχετικού δελτίου τύπου: “Καλύτερα από τα αναμενόμενα αποτελέσματα στο τρίτο τρίμηνο 2022”. Στην πραγματικότητα, η eBay στους 15 εκατ. πελάτες που έχασε το 2021 ήρθε να προσθέσει στο πρώτο ενιάμηνο άλλους 12 εκατ. πελάτες.
Αντίστοιχα, τα έσοδα της eΒay μειώθηκαν κατά 5% στα 2,4 δισ. δολάρια. Ακόμη μεγαλύτερη ήταν η πτώση για το GMV (Gross Merchandise Value – το σύνολο, δηλαδή, των προϊόντων που πωλήθηκαν μέσω της πλατφόρμας της) το οποίο ελαττώθηκε κατά 11% σε σχέση με το αντίστοιχο τρίμηνο του 2021, καθώς διαμορφώθηκε στα 17,7 δισ. δολάρια, κάτι που μεταφράζεται σε απώλειες 2,2 δισ. δολαρίων σε όρους GMV.
Για το δωδεκάμηνο, η eBay προβλέπει εύρος εσόδων από 9,7 δισ. έως 9,8 δισ. δολάρια (-3% έως -4% σε σχέση με πέρυσι) και GMV από 73,2 δισ. έως 73,8 δισ. δολάρια (-11% έως -12% σε σχέση με πέρυσι).
Tέλος, η eBay ανακοίνωσε την εξαγορά της TCGplayer, μια πλατφόρμα για συναλλαγές παιχνιδιών με κάρτες έναντι 295 εκατ. δολάρια.
Την παρουσιάση των οικονομικών αποτελεσμάτων της eBay, μπορείτε να δείτε εδώ.
Σχετικά άρθρα:
- H eBay έχασε στο πρώτο εξάμηνο άλλους 9 εκατ. πελάτες
- Η eBay χάνει 4 εκατ. πελάτες στην Τουρκία, ενώ παράλληλα χάνει και τον υπεύθυνο για την αγορά της Ευρώπης
- Η eBay έχασε 21 εκατ. πελάτες, υποχώρησαν τα έσοδα στο α’ τρίμηνο του 2022
- Η eBay έχασε 15 εκατ. πελάτες, αλλά και 13,6 δισ. δολάρια σε όρους GMV
- eBay: Έσπασε το φράγμα των 100 δισ. δολαρίων σε όρους GMV
- eBay: Πούλησε έναντι 9,2 δισ. δολάρια στη νορβηγική Adevinta τις μικρές αγγελίες της
- Η eBay συνεχίζει την πτωτική πορεία της
- eBay: Πούλησε έναντι 4 δισ. δολάρια στην ελβετική Viagogo τη StubHub
- Η αποχώρηση του διευθύνοντος συμβούλου της eBay, σηματοδοτεί την περαιτέρω διάσπασή της
Categories: e-commerce, E-Commerce Platforms
Απάντηση