H eBay έχασε στο πρώτο ενιάμηνο άλλους 12 εκατ. πελάτες

Το πιο αξιοσημείωτο στα τριμηνιαία στοιχεία της eBay, για άλλη μια φορά, είναι ο υποκριτικός τίτλος «αυτοκριτικής» του σχετικού δελτίου τύπου: “Καλύτερα από τα αναμενόμενα αποτελέσματα στο τρίτο τρίμηνο 2022”. Στην πραγματικότητα, η eBay στους 15 εκατ. πελάτες που έχασε το 2021 ήρθε να προσθέσει στο πρώτο ενιάμηνο άλλους 12 εκατ. πελάτες.

eBay lost 12 million active buyers last nine months (January through September 2022)Αντίστοιχα, τα έσοδα της eΒay μειώθηκαν κατά 5% στα 2,4 δισ. δολάρια. Ακόμη μεγαλύτερη ήταν η πτώση για το GMV (Gross Merchandise Value – το σύνολο, δηλαδή, των προϊόντων που πωλήθηκαν μέσω της πλατφόρμας της) το οποίο ελαττώθηκε κατά 11% σε σχέση με το αντίστοιχο τρίμηνο του 2021, καθώς διαμορφώθηκε στα 17,7 δισ. δολάρια, κάτι που μεταφράζεται σε απώλειες 2,2 δισ. δολαρίων σε όρους GMV.

Για το δωδεκάμηνο, η eBay προβλέπει εύρος εσόδων από 9,7 δισ. έως 9,8 δισ. δολάρια (-3% έως -4% σε σχέση με πέρυσι) και GMV από 73,2 δισ. έως 73,8 δισ. δολάρια (-11% έως -12% σε σχέση με πέρυσι).

Tέλος, η eBay ανακοίνωσε την εξαγορά της TCGplayer, μια πλατφόρμα για συναλλαγές παιχνιδιών με κάρτες έναντι 295 εκατ. δολάρια.

Την παρουσιάση των οικονομικών αποτελεσμάτων της eBay, μπορείτε να δείτε εδώ.

Σχετικά άρθρα:



Categories: e-commerce, E-Commerce Platforms

Tags:

Απάντηση

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

Αρέσει σε %d bloggers: