Μεταξύ των ηλεκτρονικών πλατφορμών-marketplaces, η eBay είναι ένας από τους μεγάλους ηττημένους της πανδημίας καθώς συνεχίζει να χάνει (αρχείο PDF) πελάτες.
Ειδικότερα, η eBay στους 15 εκατ. πελάτες που έχασε το 2021 ήρθε να προσθέσει στο πρώτο εξάμηνο άλλους 9 εκατ. πελάτες. Μάλιστα, μετά από το κλείσιμο της θυγατρικής GittiGidiyor στην Τουρκία, η συνολική πελατειακή βάση της eBay ανέρχεται σε 135 εκατομμύρια.
Αντίστοιχα, τα έσοδα της eΒay μειώθηκαν κατά 9% στα 2,4 δισ. δολάρια. Ακόμη μεγαλύτερη ήταν η πτώση για το GMV (Gross Merchandise Volume – του συνόλου δηλαδή των προϊόντων που πωλήθηκαν μέσω της πλατφόρμας της) το οποίο ελαττώθηκε κατά 18% σε σχέση με το αντίστοιχο τρίμηνο του 2021, καθώς διαμορφώθηκε στα 18,5 δισ. δολάρια, κάτι που μεταφράζεται σε απώλειες 4,1 δισ. δολαρίων σε όρους GMV.
Για το δωδεκάμηνο, η eBay προβλέπει εύρος εσόδων από 9,6 δισ. έως 9,9 δισ. δολάρια και GMV από 72,7 δισ. έως 74,7 δισ. δολάρια, ελαφρά μειωμένο από την αρχική πρόβλεψη.
Την παρουσιάση των οικονομικών αποτελεσμάτων της eBay, μπορείτε να δείτε εδώ.
Σχετικά άρθρα:
- Η eBay χάνει 4 εκατ. πελάτες στην Τουρκία, ενώ παράλληλα χάνει και τον υπεύθυνο για την αγορά της Ευρώπης
- Η eBay έχασε 21 εκατ. πελάτες, υποχώρησαν τα έσοδα στο α’ τρίμηνο του 2022
- Η eBay έχασε 15 εκατ. πελάτες, αλλά και 13,6 δισ. δολάρια σε όρους GMV
- eBay: Έσπασε το φράγμα των 100 δισ. δολαρίων σε όρους GMV
- eBay: Πούλησε έναντι 9,2 δισ. δολάρια στη νορβηγική Adevinta τις μικρές αγγελίες της
- Η eBay συνεχίζει την πτωτική πορεία της
- eBay: Πούλησε έναντι 4 δισ. δολάρια στην ελβετική Viagogo τη StubHub
- Η αποχώρηση του διευθύνοντος συμβούλου της eBay, σηματοδοτεί την περαιτέρω διάσπασή της
Categories: e-commerce, E-Commerce Platforms
Απάντηση