H eBay έχασε στο πρώτο εξάμηνο άλλους 9 εκατ. πελάτες

Μεταξύ των ηλεκτρονικών πλατφορμών-marketplaces, η eBay είναι ένας από τους μεγάλους ηττημένους της πανδημίας καθώς συνεχίζει να χάνει (αρχείο PDF) πελάτες.

Ειδικότερα, η eBay στους 15 εκατ. πελάτες που έχασε το 2021 ήρθε να προσθέσει στο πρώτο εξάμηνο άλλους 9 εκατ. πελάτες. Μάλιστα, μετά από το κλείσιμο της θυγατρικής GittiGidiyor στην Τουρκία, η συνολική πελατειακή βάση της eBay ανέρχεται σε 135 εκατομμύρια.

Αντίστοιχα, τα έσοδα της eΒay μειώθηκαν κατά 9% στα 2,4 δισ. δολάρια. Ακόμη μεγαλύτερη ήταν η πτώση για το GMV (Gross Merchandise Volume – του συνόλου δηλαδή των προϊόντων που πωλήθηκαν μέσω της πλατφόρμας της) το οποίο ελαττώθηκε κατά 18% σε σχέση με το αντίστοιχο τρίμηνο του 2021, καθώς διαμορφώθηκε στα 18,5 δισ. δολάρια, κάτι που μεταφράζεται σε απώλειες 4,1 δισ. δολαρίων σε όρους GMV.

Για το δωδεκάμηνο, η eBay προβλέπει εύρος εσόδων από 9,6 δισ. έως 9,9 δισ. δολάρια και GMV από 72,7 δισ. έως 74,7 δισ. δολάρια, ελαφρά μειωμένο από την αρχική πρόβλεψη.

Την παρουσιάση των οικονομικών αποτελεσμάτων της eBay, μπορείτε να δείτε εδώ.

Σχετικά άρθρα:



Categories: e-commerce, E-Commerce Platforms

Tags:

Απάντηση

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

Αρέσει σε %d bloggers: