Amazon: Αύξηση εσόδων κατά 7% το β’ τρίμηνο

Στο ποσό των 121,2 δισ. δολαρίων ανήλθαν τα έσοδα της Amazon κατά το β’ τρίμηνο του έτους, αυξημένα κατά 7% σε ετήσια βάση, ενώ οι ζημιές του τριμήνου ανήλθαν σε 2 δισ. δολάρια έναντι κερδών 7,8 δισ. δολάρια το αντίστοιχο τρίμηνο του 2021, κάτι που οφείλεται στο πλήγμα ύψους 3,9 δισ. δολαρίων από την επένδυσή της στη Rivian.

Amazon Net Sales for the second quarter 2022

Ανάλυση Εσόδων κατά κατηγορία

Η αύξηση των εσόδων, σε ουδέτερη συναλλαγματική βάση, επιτεύχθηκε χάρη στην αύξηση τόσο των cloud computing υπηρεσιών Amazon Web Services (AWS) όσο και εκείνων των διαφημιστικών υπηρεσιών κατά 33% στα 19,7 δισ. δολάρια και 21% στα 8,7 δισ. δολάρια αντίστοιχα, στην αύξηση κατά 14% των λειτουργικών εσόδων των Prime (συνδρομητικών) υπηρεσιών στα 8,7 δισ. δολάρια και στην αύξηση κατά 13% εκείνων του Marketplace στα 27,3 δισ. δολάρια.

Amazon breakdown of Q2 2022 revenues by categoryΌσον αφορά τα έσοδα από τις λιανικές πωλήσεις, αυτές ανήλθαν στα 50,8 δισ. δολάρια, παραμένοντας στα ίδια επίπεδα σε σχέση την αντίστοιχη περίοδο, ενώ τα έσοδα από την δραστηριότητα στον κλάδο της λιανικής πώλησης τροφίμων της Whole Foods και Amazon Go αυξήθηκαν κατά 13% στα 4,7 δισ. δολάρια.

Πριν από λίγες μέρες, ο γίγαντας του παγκόσμιου ηλεκτρονικού εμπορίου ανακοίνωσε ότι αυξάνει τις τιμές για τη συνδρομητική της υπηρεσία Prime στην Ευρώπη, με τις χρεώσεις να αυξάνονται έως και 43% σε ορισμένες αγορές.

Η Amazon ανακοίνωσε επίσης ότι εξαγοράζει το δίκτυο ιατρείων πρωτοβάθμιας φροντίδας One Medical έναντι 3,9 δισ. δολαρίων και ότι ετοιμάζει την είσοδό της στην αγορά του Βελγίου.

Σχετικά άρθρα:



Categories: e-commerce, E-Commerce Platforms

Tags:

Απάντηση

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

Αρέσει σε %d bloggers: