Εν μέσω μιας φαινομενικά υποχωρούσας πανδημίας του κορωνοϊού και την εκτόξευση του παγκόσμιου πληθωρισμού στα υψηλότερα επίπεδα των τελευταίων 40 ετών, τα συνολικά έσοδα της Amazon αυξήθηκαν κατά 7% στο πρώτο τρίμηνο, καταγράφοντας τον χαμηλότερο ρυθμό ανάπτυξης από το 2001, κλείνοντας το τρίμηνο στο «κόκκινο» για πρώτη φορά από το 2015.
Ειδικότερα, ο γίγας του ηλεκτρονικού εμπορίου εμφάνισε (αρχείο PDF) πωλήσεις 116,4 δισ. δολάρια από 108,5 δισ. δολάρια το προηγούμενο τρίμηνο, αυξημένες κατά 7%, ενώ οι ζημιές του τριμήνου ανήλθαν σε 3,8 δισ. δολάρια (συμπεριλαμβανομένης απώλειας 7,6 δισεκατομμυρίων δολαρίων από την επένδυσή της στη Rivian), έναντι κερδών 8,1 δισ. δολάρια το αντίστοιχο τρίμηνο του 2021.
Ανάλυση Εσόδων κατά κατηγορία
Η αύξηση των εσόδων επιτεύχθηκε χάρη στην αύξηση τόσο των cloud computing υπηρεσιών Amazon Web Services (AWS) όσο και εκείνων των διαφημιστικών υπηρεσιών κατά 37% στα 18,4 δισ. δολάρια και 25% στα 7,8 δισ. δολάρια αντίστοιχα, στην αύξηση κατά 13% των λειτουργικών εσόδων των Prime (συνδρομητικών) υπηρεσιών στα 25,3 δισ. δολάρια και στην αύξηση κατά 9% εκείνων του Marketplace στα 25,3 δισ. δολάρια, που για πρώτη φορά έπεσε σε μονοψήφιο ποσοστό.
Όσον αφορά τα έσοδα από τις λιανικές πωλήσεις, αυτές ανήλθαν στα 51,1 δισ. δολάρια εμφανίζοντας οριακή μείωση 1%, ενώ αντίθετα, τα έσοδα από την δραστηριότητα στον κλάδο της λιανικής πώλησης τροφίμων της Whole Foods και Amazon Go αυξήθηκαν κατά 16% στα 4,6 δισ. δολάρια.
Η εταιρεία είχε προβλέψει ότι ο αντίκτυπος της πανδημίας στις πωλήσεις και τα λειτουγικά κέρδη του τρέχοντος τριμήνου θα είναι χαμηλότερες από τις προβλέψεις των αναλυτών.
Η Amazon σημείωσε ότι αναμένει τα έσοδα του β’ τριμήνου να κυμανθούν από 116 έως 121 δισ. δολάρια.
Σχετικά άρθρα:
- Amazon: Αύξηση καθαρών πωλήσεων 22% στα 470 δισ. δολάρια
- Amazon, η μεγάλη κερδισμένη από την πανδημία του κορωνοϊού
- Whitepaper: Διεθνοποίηση μέσω της Amazon
- Ο κορωνοϊός και οι συνέπειες στο Εμπόριο
- Ο μεγαλύτερος ταχυμεταφορέας της Amazon…είναι η ίδια η Amazon
- Amazon: Οι λιανικές πωλήσεις και οι πωλήσεις μέσω του Marketplace παρουσίασαν το πρώτο εξάμηνο του 2019 σημαντική άνοδο κατά 12% και 22% αντίστοιχα
- Η Amazon αποκάλυψε για πρώτη φορά ότι η ακαθάριστη αξία των εμπορευμάτων (GMV) που διακινούνται μέσω της πλατφόρμας της ανέρχεται στο ποσό των 277 δισ. δολαρίων
- Amazon Go: Η Amazon παρουσιάζει την τεχνολογία της «Just Walk Out» – επιτίθεται τις αλυσίδες σούπερ μάρκετ
- Με ποια στρατηγική θα διεισδύσει η Amazon τελικά στην ελληνική αγορά;
- Η Amazon «έφαγε λάχανο» το παραδοσιακό λιανεμπόριο στις Η.Π.Α.
- E-Commerce 2020: Κερδισμένοι και ηττημένοι
- Amazon Key: Η Amazon θέλει να αποκτήσει τον έλεγχο πρόσβασης στην είσοδο της οικίας σας, φέροντας εις πέρας την παράδοση και στο «τελευταίο μίλι»
Categories: e-commerce, E-Commerce Platforms
Απάντηση