Rohlik: Αύξηση πωλήσεων 53% στα 490 εκατ. ευρώ το 2021

Σε 490 εκ. ευρώ ανήλθαν οι καθαρές πωλήσεις του τσεχικού ομίλου Rohlik το 2021 έναντι 320 εκατ. ευρώ το έτος 2020, παρουσιάζοντας αύξηση 53%. Παράλληλα, το online super market στην Τσεχία εμφάνισε λειτουργική κερδοφορία για τέταρτη συνεχόμενη χρονιά, ενώ σύμφωνα με τον διευθύνοντα σύμβουλο του ομίλου Tomáš Čupr, στην επόμενη χρήση θα πετύχει κερδοφορία και στις υπόλοιπες 3 χώρες (Γερμανία με το σήμα Knsupr, Αυστρία με το σήμα Gurkerl και Ουγγαρία με το σήμα Kifli) δραστηριοποίησής του.

Σύντομα το online super market της Rohliκ θα κάνει το ντεμπούτο της με το σήμα Sezamo σε τρείς ακόμη χώρες στην Ευρώπη (Ιταλία, Ρουμανία και Ισπανία).

Ο όμιλος πλέον αριθμεί πάνω 1 εκατ. πελάτες, με μέση αξία καλαθιού τα 85 ευρώ στη Δυτική Ευρώπη.

Υπενθυμίζεται πως η Rohlik είχε σηκώσει συνολικά 290 εκατ. ευρώ το 2021, αυξάνοντας την αποτίμηση της εταιρείας σε πάνω από 1 δισ. δολάρια, γεγονός που την κατέστησε την πρώτη εταιρεία unicorn στην Τσεχία.

Σχετικά άρθρα:



Categories: e-commerce, E-Food

Tags: , , , , , , , ,

Απάντηση

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

Αρέσει σε %d bloggers: