Η Amazon σκοπεύει να εξαγοράσει την iRobot, κατασκευάστριας εταιρείας της αυτόματης ηλεκτρικής σκούπας Roomba, σε μια συμφωνία αξίας 1,7 δισ. δολαρίων.
Οι πωλήσεις της iRobot ανήλθαν στα 1,56 δισ. δολάρια από 1,43 δισ. δολάρια το 2020 παρουσιάζοντας αύξηση κατά 9%. Ωστόσο, η εταιρεία αναγκάστηκε να αναθεωρήσει (αρχείο PDF) προς τα κάτω τις προβλέψεις της για το σύνολο του 2022, λόγω καθυστερήσεων παράδοσης από τους προμηθευτές της και των ακυρώσεων παραγγελιών από τους λιανοπωλητές.
Εφόσον η συμφωνία εγκριθεί από τις ρυθμιστικές αρχές („Amazon’s iRobot Deal Seen Facing Tough FTC Antitrust Review“) και του μετόχους, θα πρόκειται για την τέταρτη μεγαλύτερη εξαγορά στην ιστορία της Amazon μετά από αυτή της Whole Foods αξίας 13,7 δισ. δολαρίων, της Metro-Goldwyn-Mayer (MGM) των 8,45 δισ. δολαρίων και την εξαγορά 3,9 δισ. δολαρίων της One Medical, που ανακοινώθηκε τον περασμένο μήνα.
Περισσότερες πληροφορίες για την στρατηγική και την πορεία της εταιρείας, μπορείτε να βρείτε στην παρουσίαση της εταιρείας (αρχείο PDF).
Σχετικά άρθρα:
- Η Amazon εξαγοράζει το δίκτυο ιατρείων πρωτοβάθμιας φροντίδας One Medical έναντι 3,9 δισ. δολαρίων
- Amazon: Αύξηση εσόδων κατά 7% το β’ τρίμηνο
- Στο «κόκκινο» η Amazon το α’ τρίμηνο για πρώτη φορά μετά το 2015
- Η Amazon φέρνει τα Luxury Stores στην Ευρώπη
- Amazon: Αύξηση καθαρών πωλήσεων 22% στα 470 δισ. δολάρια
- Amazon Shipping: Επίσημο λανσάρισμα στη Μ. Βρετανία
- 100.000 ηλεκτροκίνητα βανάκια Rivian παρήγγειλε η Amazon Logistics στοχεύοντας στον μετασχηματισμό της αγοράς ταχυμεταφορών
- Amazon, η μεγάλη κερδισμένη από την πανδημία του κορωνοϊού
- Ο κορωνοϊός και οι συνέπειες στο Εμπόριο
- Ο μεγαλύτερος ταχυμεταφορέας της Amazon…είναι η ίδια η Amazon
- Amazon: Οι λιανικές πωλήσεις και οι πωλήσεις μέσω του Marketplace παρουσίασαν το πρώτο εξάμηνο του 2019 σημαντική άνοδο κατά 12% και 22% αντίστοιχα
- Η Amazon αποκάλυψε για πρώτη φορά ότι η ακαθάριστη αξία των εμπορευμάτων (GMV) που διακινούνται μέσω της πλατφόρμας της ανέρχεται στο ποσό των 277 δισ. δολαρίων
- Amazon Go: Η Amazon παρουσιάζει την τεχνολογία της «Just Walk Out» – επιτίθεται τις αλυσίδες σούπερ μάρκετ
- Με ποια στρατηγική θα διεισδύσει η Amazon τελικά στην ελληνική αγορά;
- Η Amazon «έφαγε λάχανο» το παραδοσιακό λιανεμπόριο στις Η.Π.Α.
- E-Commerce 2020: Κερδισμένοι και ηττημένοι
- Amazon Key: Η Amazon θέλει να αποκτήσει τον έλεγχο πρόσβασης στην είσοδο της οικίας σας, φέροντας εις πέρας την παράδοση και στο «τελευταίο μίλι»
Categories: Consumer Electronics, E-Consumer Electronics, Smart Devices
Απάντηση