Η Amazon φέρνει τα Luxury Stores στην Ευρώπη

Η Amazon φέρνει τα Luxury Stores στην Ευρώπη, και ως εκ τούτου οι πελάτες της Amazon στη Γερμανία, τη Βρετανία, τη Γαλλία, την Ιταλία και την Ισπανία μπορούν τώρα να επωφεληθούν επίσης από τη νέα “πολυτελή” κατηγορία, την οποία ο μεγαλύτερος διαδικτυακός λιανοπωλητής στον κόσμο λάνσαρε στις ΗΠΑ τον Σεπτέμβριο του 2020.

Κάτω από συγκεκριμένη κατηγορία, οι πελάτες της Amazon μπορούν να βρουν συλλογές από καθιερωμένες και αναδυόμενες πολυτελούς μάρκες μόδας, όπως Christopher Kane, Dundas, Elie Saab, Mira Mikati, Rianna+Nina, Boglioli, Jonathan Cohen και Altuzarra. Προς το παρόν οι συνεργασίες είναι μετρημένες στα δάχτυλα, ενώ λείπουν τα μεγάλα ονόματα της πολυτελούς μόδας.

Οι συλλογές πωλούνται απευθείας από τις συμμετέχουσες μάρκες και τους ίδιους τους σχεδιαστές μόδας, ενώ οι παραπάνω αποφασίζουν μόνοι τους για το απόθεμα, το φάσμα των προσφερόμενων προϊόντων αλλά και την τιμολογιακή πολιτική.

Η έναρξη της πλατφόρμας μόδας πολυτελείας ήρθε μόλις λίγες μέρες μετά τα εγκαίνια του πρώτου φυσικού καταστήματος ρούχων και αξεσουάρ της Amazon, το Amazon Style. Αυτό βρίσκεται κοντά στο Λος Άντζελες και έχει έκταση 2.800 τετραγωνικών μέτρων.

Πριν λίγες μέρες η Amazon λάνσαρε και την εφαρμογή «Virtual Try-On for Shoes» για συσκευές iPhone κα iPad.

Η εφαρμογή «Virtual Try-On for Shoes» που στηρίζεται σε τεχνολογίες “επαυξημένης πραγματικότητας” („Augmented Reality: Η νέα διάσταση στο ηλεκτρονικό εμπόριο“) θα δίνει στους καταναλωτές τη δυνατότητα να δοκιμάσουν εικονικά τα παπούτσια από δεκάδες επώνυμα brands όπως Adidas, Reebok, Puma, Lacoste και Asics που θέλουν να αγοράσουν μέσω της υπηρεσίας της, χωρίς, ωστόσο να μπορούν να δουν αν εφαρμόζει καλά στο πόδι τους („eFashion: Τα εικονικά δοκιμαστήρια..στο έλεος των δοκιμών“).

Η παραπάνω υπηρεσία θα είναι αρχικά διαθέσιμη στις ΗΠΑ και τον Καναδά.

Η Amazon και η αγορά e-Fashion

Η Amazon προσπαθεί εδώ και δέκα χρόνια να κερδίσει μια θέση στην αγορά του e-Fashion, με μερική όμως επιτυχία. Η έλλειψη ικανότητας έμπνευσης της αγοραστικής κοινότητας έχει ως αποτέλεσμα, οι περισσότεροι λάτρεις της μόδας να επισκέπτονται την πλατφόρμα της Amazon μόνο για να αναζητήσουν συγκεκριμένα ένα προϊόν που γνωρίζουν ήδη ή για να αγοράσουν φθηνά διάφορα βασικά αγαθά, όπως εσώρουχα και κάλτσες.

Η Amazon έχει πέσει στην παγίδα της προσέγγισης πολλαπλών κοινών-στόχος. Άλλωστε, δεν είναι τυχαίο γιατί αποκαλείται το μεγαλύτερο διαδικτυακό πολυκατάστημα του κόσμου. Αυτή την αδυναμία της εκμεταλλεύονται εδώ και αρκετό καιρό, με εξαιρετική επιτυχία, οι ανταγωνιστές της στον χώρο του e-Fashion και Online Luxury Fashion όπως η Zalando, η Yoox, η Farfetch, η Shein, η Asos, η About You και η MyTheresa. Το παραπάνω γεγονός δεν είναι μόδα…και ούτε έχει ημερομηνία λήξης.

Σχετικά άρθρα:



Categories: Augmented Reality, E-Beauty, e-commerce, E-Fashion, Ε-Shoes

Tags: , , ,

Απάντηση

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

Αρέσει σε %d bloggers: