Boohoo: Έσοδα 2 δισ. στερλίνες το 2022, αυξημένα κατά 14%

Ο βρετανικός διαδικτυακός λιανοπωλητής ενδυμάτων Boohoo ανακοίνωσε (αρχείο PDF) τον προηγούμενο μήνα ότι τα έσοδα τα χρήσης που έληξε στις 28 Φεβρουαρίου 2022, αυξήθηκαν κατά 14% σε ετήσια βάση, στα 1,98 δισ. στερλίνες και με το μεγαλύτερο ποσοστό του τζίρου του Ομίλου να προέρχεται από τη βρετανική αγορά (60,66%).

Boohoo's Segment Sales FY 2018 to FY 2022

Ωστόσο, τα προ φόρων κέρδη μειώθηκαν κατά 94% στα 7,8 εκατ. στερλίνες, γεγονός που οφείλεται κυρίως στην αύξηση του κόστους μεταφοράς κατά 60 εκατ. στερλίνες σε σχέση με τα προ πανδημίας επίπεδα και στην αύξηση των διαφημιστικών δαπανών.

Πελατειακή βάση

Όσον αφορά την πελατειακή βάση της Boohoo, στους τελευταίους 12 μήνες, η εταιρεία ενίσχυσε κατά 1,9 εκατ. τους πελάτες της, των οποίων ο συνολικός αριθμός ανέρχεται σε 19,4 εκατομμύρια και οι οποίοι πραγματοποιήσαν κατά μέσο όρο 3,14 παραγγελίες (2020-2021: 3,03), με μέση αξία καλαθιού τα 48,16 λίρες (2020-2021: 44,59 λίρες).

Η παραπάνω εταιρεία με έδρα το Μάντσεστερ, η οποία πέρυσι εξαγόρασε τα brands Dorothy Perkins, Wallis και Burton της χρεοκοπημένης Arcadia αλλά και τις διαδικτυακές δραστηριότητες του εμπορικού σήματος της επίσης χρεοκοπημένης Debenhams, λειτουργεί συνολικά 13 ηλεκτρονικά καταστήματα μόδας.

H Boohoo αποτελεί ένα από τα χαρακτηριστικά παραδείγματα fashion online pure player, που ταρακουνά την αγορά της Zara και της παρέας της, ενώ πλησιάζει πλέον αρκετά την About You (About You: Αύξηση πωλήσεων 48,5% στα 1,73 δισ. ευρώ το 2021).

Η Boohoo «ξέχασε» να συμπεριλάβει την About You στην λίστα των ανταγωνιστών της

Την παρουσίαση των οικονομικών αποτελεσμάτων της Boohoo, μπορείτε να δείτε εδώ (αρχείο PDF).

Σχετικά άρθρα:



Categories: e-commerce, E-Commerce Platforms, E-Fashion, Ε-Shoes

Tags: , ,

Απάντηση

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.