Συνεχίζεται η πτωτική πορεία της eBay, καθώς στους 21 εκατ. πελάτες που έχασε στο πρώτο τρίμηνο του 2022 ήρθε να προσθέσει άλλους 4 εκατ. πελάτες από το κλείσιμο („eBay to Close GittiGidiyor Operations“) της θυγατρικής GittiGidiyor στην Τουρκία, την οποία εξαγόρασε πλήρως το 2011 έναντι 217,5 εκατ. δολαρίων, ενώ παράλληλα χάνει („eBay loses head of Europe to Asda owner TDR Capital“) και τον υπεύθυνο για την αγορά της Ευρώπης.
Αξιοσημείωτο είναι το γεγονός ότι η ανακοίνωση διακοπής των δραστηριοτήτων της GittiGidiyor ήρθε μόλις τρείς μήνες αφότου η Amazon ανακοίνωσε ότι θα στήσει το πρώτο της κέντρο διαλογής (Fulfillment Center) στην Τουρκία.
Αξίζει επίσης να σημειωθεί ότι σε επίπεδο GMV, η eBay αναμένει ότι αυτό θα κινηθεί (αρχείο PDF) στα επίπεδα του 2013 και θα ανέλθει μεταξύ 73,2 και 75,2 δισ. δολάρια από 87,4 δισ. δολάρια το 2021, κάτι που μεταφράζεται σε απώλειες 12,2 – 14,2 δισ. δολαρίων σε όρους GMV.
Δεδομένου ότι και στους επόμενους μήνες δεν αναμένονται σημαντικές αλλαγές στην πορεία του «στυλοβάτη του εμπορίου του παρελθόντος», γίνεται εύκολα κατανοητό ότι όσο πιο γρήγορα βρεθεί αγοραστής, τόσο το καλύτερο για την eBay.
Σχετικά άρθρα:
- Η eBay έχασε 21 εκατ. πελάτες, υποχώρησαν τα έσοδα στο α’ τρίμηνο του 2022
- Η eBay έχασε 15 εκατ. πελάτες, αλλά και 13,6 δισ. δολάρια σε όρους GMV
- eBay: Έσπασε το φράγμα των 100 δισ. δολαρίων σε όρους GMV
- eBay: Πούλησε έναντι 9,2 δισ. δολάρια στη νορβηγική Adevinta τις μικρές αγγελίες της
- Η eBay συνεχίζει την πτωτική πορεία της
- eBay: Πούλησε έναντι 4 δισ. δολάρια στην ελβετική Viagogo τη StubHub
- Η αποχώρηση του διευθύνοντος συμβούλου της eBay, σηματοδοτεί την περαιτέρω διάσπασή της
Categories: e-commerce, E-Commerce Platforms
Απάντηση