Η eBay έχασε 21 εκατ. πελάτες, υποχώρησαν τα έσοδα στο α’ τρίμηνο του 2022

Παρότι η eBay ανακοίνωσε μεγαλύτερα από τα το αναμενόμενα έσοδα για το α’ τρίμηνο του 2022, τα έσοδά της υποχώρησαν κατά 6% αγγίζοντας τα 2,48 δισ. δολάρια, ενώ έχασε 21 εκατ. πελάτες σε σχέση με το αντίστοιχο τρίμηνο του 2021, σημειώνοντας μείωση κατά 13%.

Ακόμη μεγαλύτερη ήταν η πτώση για το GMV (Gross Merchandise Volume – του συνόλου δηλαδή των προϊόντων που πωλήθηκαν μέσω της πλατφόρμας της) το οποίο ελαττώθηκε κατά 20% σε σχέση με το αντίστοιχο τρίμηνο του 2021, καθώς διαμορφώθηκε στα 19,4 δισ. δολάρια, κάτι που μεταφράζεται σε απώλειες 4,7 δισ. δολαρίων σε όρους GMV.

Αντίστοιχα, τα κέρδη στο πρώτο τρίμηνο ανήλθαν σε 625 εκατ. δολάρια έναντι των 748 εκατ. ευρώ την αντίστοιχη περυσινή περίοδο, σημειώνοντας μείωση κατά 16,4%.

Στο πλαίσιο της Ημέρας Επενδυτών της eBay τον περασμένο Μάρτιο, η εταιρεία παρουσίασε (αρχείο PDF) από πόσες πλευρές δέχεται πλέον πιέσεις, χωρίς να αναφέρεται, βέβαια, στην Amazon.

Από την άλλη, ενώ όλοι οι ανταγωνιστές της επιθυμούν την ανάπτυξή τους, βελτιώνοντας παράλληλα το επιχειρηματικό μοντέλο τους, η eBay συνεχίζει να απομυζά ασύστολα τους χρήστες–πελάτες της.

Η στρατηγική βιώσιμης ανάπτυξης της eBay επικεντρώνεται (αρχείο PDF) σε πέντε βασικούς άξονες, ενώ σε προϊοντικό επίπεδο, η εταιρεία θα εστιάσει επίσης σε πέντε βασικές κατηγορίες ήτοι ηλεκτρονικά, συλλεκτικά αντικείμενα, σπίτι και κήπος, μόδα και τέλος στα εξαρτήματα και ανταλλακτικά αυτοκινήτων.

Ανεξάρτητα από το εάν η εταιρεία πετύχει το 2024 τον στόχο «περιορισμένης ανάπτυξης» ύψους 5% σε επίπεδο GMV, το σίγουρο είναι ότι ο άλλοτε «στυλοβάτης του εμπορίου του παρελθόντος» θα συνεχίσει να χάνει μερίδια αγοράς.

Τις πλήρες παρουσιάσεις από την Ημέρα Επενδυτών της eBay, μπορείτε να δείτε εδώ.

Σχετικά άρθρα:



Categories: e-commerce, E-Commerce Platforms

Tags:

Απάντηση

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

Αρέσει σε %d bloggers: