Zooplus: Αύξηση τζίρου κατά 16% στα 2,1 δισ. ευρώ το 2021

Λίγους μήνες μετά την έξοδό της από το Χρηματιστήριο, η γερμανική Zoooplus, η κορυφαία αμιγώς διαδικτυακή επιχείρηση λιανικής πώλησης τροφών και αξεσουάρ για κατοικίδια ζώα στην Ευρώπη, ανακοίνωσε τα οικονομικά της αποτελέσματα για το 2021, τα οποία έχουν ως εξής:

Ο κύκλος εργασιών του Ομίλου ανήλθε (αρχείο PDF) σε 2,1 δισ. ευρώ έναντι 1,8 δισ. ευρώ το 2020, καταγράφοντας αύξηση 16%, με το 18% των πωλήσεων να αφορούν πωλήσεις προϊόντων ιδιωτικής ετικέτας.

Τα έσοδα πωλήσεων του Ομίλου το 2021 προκύπτουν κατά 21% από τη δραστηριότητα στη Γερμανία (454 εκατ. ευρώ), ενώ ο Όμιλος πραγματοποιεί πωλήσεις άνω των 100 εκατ. ευρώ και σε άλλες 7 χώρες της Ευρώπης (Γαλλία: 321 εκατ. ευρώ, Πολωνία: 208 εκατ. ευρώ, Ιταλία: 154 εκατ. ευρώ, Μ. Βρετανία: 147 εκατ. ευρώ, Ολλανδία: 124 εκατ. ευρώ, Βέλγιο: 106 εκατ. ευρώ και Ισπανία: 105 εκατ. ευρώ).

Για το 2022, η Zooplus αναμένει πωλήσεις τουλάχιστον 2,3 δισ. ευρώ.

Σχετικά άρθρα:



Categories: e-commerce, E-Food

Tags: , ,

Απάντηση

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.