Λίγους μήνες μετά την έξοδό της από το Χρηματιστήριο, η γερμανική Zoooplus, η κορυφαία αμιγώς διαδικτυακή επιχείρηση λιανικής πώλησης τροφών και αξεσουάρ για κατοικίδια ζώα στην Ευρώπη, ανακοίνωσε τα οικονομικά της αποτελέσματα για το 2021, τα οποία έχουν ως εξής:
Ο κύκλος εργασιών του Ομίλου ανήλθε (αρχείο PDF) σε 2,1 δισ. ευρώ έναντι 1,8 δισ. ευρώ το 2020, καταγράφοντας αύξηση 16%, με το 18% των πωλήσεων να αφορούν πωλήσεις προϊόντων ιδιωτικής ετικέτας.
Τα έσοδα πωλήσεων του Ομίλου το 2021 προκύπτουν κατά 21% από τη δραστηριότητα στη Γερμανία (454 εκατ. ευρώ), ενώ ο Όμιλος πραγματοποιεί πωλήσεις άνω των 100 εκατ. ευρώ και σε άλλες 7 χώρες της Ευρώπης (Γαλλία: 321 εκατ. ευρώ, Πολωνία: 208 εκατ. ευρώ, Ιταλία: 154 εκατ. ευρώ, Μ. Βρετανία: 147 εκατ. ευρώ, Ολλανδία: 124 εκατ. ευρώ, Βέλγιο: 106 εκατ. ευρώ και Ισπανία: 105 εκατ. ευρώ).
Για το 2022, η Zooplus αναμένει πωλήσεις τουλάχιστον 2,3 δισ. ευρώ.
Σχετικά άρθρα:
- Αποχαιρέτησε το χρηματιστήριο η Zooplus, ενώ η Fressnapf ανακοίνωσε online πωλήσεις 246 εκατ. ευρώ το 2021
- Zooplus και Petcity εξαγοράστηκαν από επενδυτικά σχήματα
- Chewy: Στα 7,4 δισ. δολάρια (+47%) οι πωλήσεις το 2020
- Petcity: Αύξηση πωλήσεων 8,97% στα 38,56 εκατ. ευρώ
- Zooplus: Αύξηση τζίρου κατά 14% στα 1,5 δισ. ευρώ
- Μια από τις μεγαλύτερες IPO εταιρείας Ηλεκτρονικού Εμπορίου πέτυχε η Chewy, καθώς άντλησε κεφάλαια ύψους 1 δισ. δολαρίων
Categories: e-commerce, E-Food
Απάντηση