Η Instacart ετοιμάζεται να μπει στο χρηματιστήριο

Άλλη μία εταιρεία από τον χώρο του Online Grocery ετοιμάζεται να μπει στο χρηματιστήριο, μετά από την εισαγωγή της DoorDash, τoν Δεκέμβριο του 2020. Ο λόγος για την Instacart, καθώς η μεγαλύτερη πλατφόρμα παράδοσης ειδών παντοπωλείου κατά παραγγελία στις ΗΠΑ, ανακοίνωσε ότι κατέθεσε εμπιστευτικό αίτημα στην Επιτροπή Κεφαλαιαγοράς των ΗΠΑ για αρχική δημόσια προσφορά.

Πρόκειται για µια πολυαναµενόµενη κίνηση, ενώ παρότι την αναπτυξιακή της πορεία εν μέσω πανδημίας, η DoorDash μείωσε πρόσφατα την αποτίμησή της, από 39 δισ. δολάρια τον περασμένο Μάρτιο, σε 24 δισ. δολάρια, εξαιτίας της επανεκκίνησης του λιανεμπορίου, αλλά και της αβεβαιότητας και της αστάθειας στην αγορά.

Η Instacart επιδιώκει να ”κεφαλαιοποιήσει” την προσοχή την οποία κέρδισε φέτος, με τις αλλεπάλληλες, σχεδόν εβδομαδιαίες ανακοινώσεις της, όπως π.χ. το λανσάρισμα της πλατφόρμας Instacart αλλά και τη νέα εφαρμογή της εταιρείας σχετικά με τα Shoppable Recipes:

Με την είσοδο της DoorDash στο χρηματιστήριο θα λάβουμε περισσότερες πληροφορίες για τους οικονομικούς αριθμοδείκτες του νέου επιχειρηματικό μοντέλου της. Υπενθυμίζεται ότι η εταιρεία ξεκίνησε πριν από δέκα χρόνια ως υπηρεσία Crowdsourcing αυθημερόν παράδοσης ειδών σούπερ μάρκετ.

Επέκταση στη διαφήμιση

Η στρατηγική της DoorDash να επεκτείνει τις υπηρεσίες της και σε διαφημιζόμενους καταδεικνύει εμφατικά το εύρος των δυνατοτήτων και τις προοπτικές του Online Grocery και του Quick Commerce, με την προϋπόθεση, βέβαια, ότι οι συγκεκριμένες πλατφόρμες έχουν καταφέρει να κερδίσουν την εμπιστοσύνη εκατοντάδων χιλιάδων καταναλωτών.

Σημειώνεται ότι οι πωλήσεις της DoorDash κατά το 2020 ανήλθαν στα 1,5 δισ. δολάρια, ενώ πέρυσι η εταιρεία εξαγόρασε τόσο την Foodstorm όσο και την Caper AI.

Στο χρηματιστήριο ετοιμάζεται να μπει και η Gopuff.

Στον αντίποδα, στην Ελλάδα η ΑΒ Βασιλόπουλος ανακοίνωσε πρόσφατα την έναρξη της συνεργασίας της με την ελληνικών συμφερόντων InstaShop και 100% θυγατρική της γερμανικής εισηγμένης Delivery Hero.

Σχετικά άρθρα:



Categories: Business Models, Crowdsourcing, e-commerce, E-Food, Location Based Services, M-Commerce, On-Demand Commerce

Tags: , , , ,

Απάντηση

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

Αρέσει σε %d bloggers: