Η μεγαλύτερη αμιγώς διαδικτυακή επιχείρηση αξεσουάρ μοτοσικλέτας και αναβάτη στην Ευρώπη, ο εισηγμένος σουηδικός όμιλος Pierce, ανακοίνωσε ότι το 2022 οι πωλήσεις της ανήλθαν (αρχείο PDF) στα 1,67 δισ. σουηδικές κορώνες (150 εκατ. ευρώ), αυξημένες κατά 5% (1% με βάση το τοπικό νόμισμα) σε σχέση με το προηγούμενο έτος.
Παρ’ όλα αυτά σε επίπεδο καθαρών αποτελεσμάτων, συγκριτικά με τη χρήση του 2021, καταγράφηκαν καθαρές ζημίες ύψους 58 εκατ. σουηδικές κορώνες έναντι των καθαρών κερδών, 26 εκατ. σουηδικές κορωνών, καθώς οι αυξήσεις των τιμών προς τους πελάτες δεν αντιστάθμισαν πλήρως τις αυξήσεις του κόστους των αγορών από τους προμηθευτές, αλλά και το υψηλότερο κόστος θαλάσσιας μεταφοράς (αρχείο PDF) από την Ασία.
Ανάλυση Εσόδων κατά κατηγορία
H Pierce δραστηριοποιείται στην ευρωπαϊκή αγορά, κυρίως στους τομείς Offroad και Onroad.
Ο τομέας Offroad αφορά στις πωλήσεις προϊόντων σε αναβάτες motocross και enduro τα οποία πωλούνται με την επωνυμία 24MX. Συνακόλουθα, ο τομέας Onroad αναφέρεται στις πωλήσεις προϊόντων σε αναβάτες μοτοσικλετών οι οποίοι χρησιμοποιούν κυρίως αυτοκινητόδρομους και τα προϊόντα πωλούνται υπό την επωνυμία XLMOTO.
Στην κατηγορία του Offroad, η Pierce κατέχει σημαντικά μεγαλύτερα μερίδια αγοράς σε σύγκριση με τον Onroad τομέα, καθώς η απευθυνόμενη αγορά της εταιρείας εντός του Onroad είναι σημαντικά μεγαλύτερη και περισσότερο εκτεθειμένη στον ανταγωνισμό σε σύγκριση με τον Offroad.
Επίσης, η Pierce διαθέτει έναν ακόμη τομέα, ο οποίος επικεντρώνεται κυρίως στις πωλήσεις σε αναβάτες snowmobile υπό την επωνυμία Sledstore.
H εταιρεία αριθμεί συνολικά 1.165.000 πελάτες, οι οποίοι πραγματοποίησαν συνολικά 1.749.000 παραγγελίες, με μέσο όρο αξία καλαθιού τις 955 σουηδικές κορώνες (περίπου τα 86 ευρώ). Αξίζει να σημειωθεί ότι από το Στετίνο της Πολωνίας τα προϊόντα αποστέλλονται σε όλη την Ευρώπη, όπου και πραγματοποιεί πωλήσεις σε ποσοστό 66% επί του τζίρου εκτός των σκανδιναβικών χωρών, ενώ το μερίδιο αξίας της ιδιωτικής ετικέτας στις συνολικές πωλήσεις της εταιρείας ανέρχεται στο 37,16%.
Detlev Louis
Βέβαια η γερμανική Detlev Louis, με πωλήσεις 323,5 εκατ. ευρώ το 2021, παραμένει, με το πολύ-καναλικό επιχειρηματικό μοντέλο της, η μεγαλύτερη εταιρεία αξεσουάρ μοτοσικλέτας και αναβάτη στην Ευρώπη.
Η εταιρεία που το 2015 αποκτήθηκε από την Berkshire Hathaway του Γουόρεν Μπάφετ, λειτουργεί συνολικά 1.266 καταστήματα (2021) σε Γερμανία, Αυστρία, Ελβετία και Ολλανδία, ενώ παράλληλα λειτουργεί ηλεκτρονικά καταστήματα σε διάφορες ευρωπαϊκές γλώσσες.
Η εξειδίκευση είναι ένας από τους μοχλούς ανάπτυξης στο ηλεκτρονικό εμπόριο. Στο παρελθόν σάς είχα παρουσιάσει τις πιο ενδιαφέρουσες εξειδικευμένες αγορές (Ποιες εξειδικευμένες κατηγορίες αγορών έχουν ενδιαφέρον για την ελληνική αγορά ηλεκτρονικού εμπορίου).
Σχετικά άρθρα:
- Η σχετικότητα και η παγίδα της προσέγγισης πολλαπλών κοινών-στόχος
- Ποιες εξειδικευμένες κατηγορίες αγορών έχουν ενδιαφέρον για την ελληνική αγορά ηλεκτρονικού εμπορίου
- Ηλεκτρονικό Εμπόριο: Στρατηγικές δυναμικής διαφοροποίησης
- Το δίλημμα διαφάνειας του διαδικτύου
Categories: e-commerce, E-Fashion
Απάντηση