Bol.com: Στα 5,4 δισ. ευρώ ανήλθαν οι πωλήσεις – Μείωση κατά 1,8% το 2022

Μείωση 1,8% παρουσίασαν (αρχείο PDF) οι καθαρές πωλήσεις της ολλανδικής Bol.com το 2022 σε σχέση με την προηγούμενη χρονιά, οι οποίες ανήλθαν σε 5,4 δισ. ευρώ, ενώ με βάση τα δημοσιευμένα οικονομικά στοιχεία (αρχείο PDF) της εταιρείας, ο παραγόμενος τζίρος της εταιρείας από το Marketplace αντιπροσωπεύει το 57% του συνολικού κύκλου εργασιών της.

bol.com's Net Consumer Sales excluding VAT for the full year 2022 was €5.4 billion

Αξίζει να σημειωθεί ότι τα έσοδα της από διαφήμιση εμφάνισαν σημαντική αύξηση 43% σε σχέση με το 2021, ενώ τα έσοδα από την παροχή υπηρεσιών Logistics σημείωσαν αύξηση 18%.

bol.com's investment in new revenue streams is paying off

Υπενθυμίζω ότι η συγκεκριμένη εταιρεία δραστηριοποιείται στην αγορά της Ολλανδίας και του Βελγίου, είναι θυγατρική του Βελγο-Ολλανδικού ομίλου, Ahold Delhaize, μητρική της ΑΒ Βασιλόπουλος και αριθμεί περισσότερους από 13 εκατ. πελάτες σε Ολλανδία και Βέλγιο, ενώ αναπτύξει συνεργασία με περισσότερους από 51 χιλιάδες εμπόρους – Brands.

Σημειώνεται ότι στα τέλη Απριλίου του 2022, η Bol.com ολοκλήρωσε την εξαγορά του 50% πλέον μιας μετοχής της Cycloon, μιας εταιρείας βιώσιμων υπηρεσιών delivery, με δυνατότητα το 2026 να αποκτήσει τον πλήρη έλεγχό της.

Αξίζει επίσης να σημειωθεί ότι τα δύο ολλανδικά eShops, Bol.com και Coolblue, βρίσκονται στη λίστα των κορυφαίων, βάσει τζίρου, ηλεκτρονικών καταστημάτων του κόσμου.

Σχετικά άρθρα:



Categories: Consumer Electronics, e-commerce, E-Consumer Electronics

Tags: , ,

Απάντηση

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

Αρέσει σε %d bloggers: