Μείωση 1,8% παρουσίασαν (αρχείο PDF) οι καθαρές πωλήσεις της ολλανδικής Bol.com το 2022 σε σχέση με την προηγούμενη χρονιά, οι οποίες ανήλθαν σε 5,4 δισ. ευρώ, ενώ με βάση τα δημοσιευμένα οικονομικά στοιχεία (αρχείο PDF) της εταιρείας, ο παραγόμενος τζίρος της εταιρείας από το Marketplace αντιπροσωπεύει το 57% του συνολικού κύκλου εργασιών της.
Αξίζει να σημειωθεί ότι τα έσοδα της από διαφήμιση εμφάνισαν σημαντική αύξηση 43% σε σχέση με το 2021, ενώ τα έσοδα από την παροχή υπηρεσιών Logistics σημείωσαν αύξηση 18%.
Υπενθυμίζω ότι η συγκεκριμένη εταιρεία δραστηριοποιείται στην αγορά της Ολλανδίας και του Βελγίου, είναι θυγατρική του Βελγο-Ολλανδικού ομίλου, Ahold Delhaize, μητρική της ΑΒ Βασιλόπουλος και αριθμεί περισσότερους από 13 εκατ. πελάτες σε Ολλανδία και Βέλγιο, ενώ αναπτύξει συνεργασία με περισσότερους από 51 χιλιάδες εμπόρους – Brands.
Σημειώνεται ότι στα τέλη Απριλίου του 2022, η Bol.com ολοκλήρωσε την εξαγορά του 50% πλέον μιας μετοχής της Cycloon, μιας εταιρείας βιώσιμων υπηρεσιών delivery, με δυνατότητα το 2026 να αποκτήσει τον πλήρη έλεγχό της.
Αξίζει επίσης να σημειωθεί ότι τα δύο ολλανδικά eShops, Bol.com και Coolblue, βρίσκονται στη λίστα των κορυφαίων, βάσει τζίρου, ηλεκτρονικών καταστημάτων του κόσμου.
Σχετικά άρθρα:
- Bol.com: Καθαρές πωλήσεις 4,3 δισ. ευρώ (+54%) το 2020
- Τα 12 κορυφαία, βάσει τζίρου, B2C ηλεκτρονικά καταστήματα του κόσμου για το 2020
- Coolblue: Αύξηση τζίρου 34% το 2020 στα 2 δισ. ευρώ
- Οι ολλανδικές Bol.com και Coolblue στο κλαμπ των δισεκατομμυρίων
Categories: Consumer Electronics, e-commerce, E-Consumer Electronics
Απάντηση