Οι καθαρές πωλήσεις της ολλανδικής Bol.com ανήλθαν (αρχείο PDF) στα 4,3 δισ. ευρώ (+54%) το 2020 από 2,8 δισ. ευρώ (αρχείο PDF) το 2019, ενώ για φέτος προβλέπεται ότι θα φτάσουν τα 5 δισ. ευρώ. Μάλιστα, οι πωλήσεις υπηρεσιών Marketplaces το τέταρτο τρίμηνο αυξήθηκαν κατακόρυφα κατά + 110%, φθάνοντας στο επίπεδο ρεκόρ του 57% επί των συνολικών πωλήσεων για το έτος.
Υπενθυμίζω ότι η συγκεκριμένη εταιρεία εξαγοράστηκε (αρχείο PDF) το 2012 από την Ahold Delhaize, μητρικής της ΑΒ Βασιλόπουλος, έναντι 350 εκατ. ευρώ, ενώ συνεργάζεται με περισσότερους από 41 χιλιάδες εμπόρους – Brands (2019: 26.000).
Σημειώνεται ότι τον περασμένο Νοέμβριο, η Ahold Delhaize εξαγόρασε το 80% της Fresh Direct, κορυφαίου ηλεκτρονικού σούπερ μάρκετ στη Νέα Υόρκη.
Τα δύο ολλανδικά eShops, Bol.com και Coolblue („Coolblue: Αύξηση τζίρου 34% το 2020 στα 2 δισ. ευρώ„) βρίσκονται στη λίστα των κορυφαίων, βάσει τζίρου, ηλεκτρονικών καταστημάτων του κόσμου.
Σχετικά άρθρα:
- Coolblue: Αύξηση τζίρου 34% το 2020 στα 2 δισ. ευρώ
- Τα κορυφαία, βάσει τζίρου, ηλεκτρονικά καταστήματα του κόσμου για το 2019
- Οι ολλανδικές Bol.com και Coolblue στο κλαμπ των δισεκατομμυρίων
Categories: e-commerce, E-Commerce Platforms
Απάντηση