Η Amazon, με σημερινή της ανακοίνωση, γνωστοποιεί ότι ολοκληρώθηκε η εκτέλεση της συμφωνίας για την εξαγορά του αμερικανικού παρόχου πρωτοβάθμιας φροντίδας υγείας και τηλεϊατρικής, One Medical, έναντι 3,9 δισ. δολαρίων. Πρόκειται για την τρίτη μεγαλύτερη εξαγορά στην ιστορία της Amazon μετά από αυτή της Whole Foods αξίας 13,7 δισ. δολαρίων και της Metro-Goldwyn-Mayer (MGM) των 8,45 δισ. δολαρίων.
Η One Medical με έδρα το Σαν Φρανσίσκο προσφέρει προγράμματα πρωτοβάθμιας και προληπτικής ιατρικής περίθαλψης για τις εταιρείες και τους υπαλλήλους τους, καθώς και για ιδιώτες πελάτες. Οι υπηρεσίες μπορούν να ληφθούν εικονικά ή σε ένα από τα πολυάριθμα ιατρεία.
Για τον σκοπό αυτό, η 1Life Healthcare (εμπορική επωνυμία One Medical) λειτουργεί περίπου 200 ιατρεία σε 26 μητροπολιτικές περιοχές των ΗΠΑ, ενώ αριθμεί περίπου 815.000 μέλη. Με κόστος συνδρομής 199 δολάρια ετησίως, οι ασθενείς έχουν 24ωρη εικονική πρόσβαση σε παρόχους περίθαλψης μέσω μιας εφαρμογής τηλεϊατρικής. Μάλιστα, στο λανσάρισμα της συνεργασίας, οι νέοι πελάτες που θα κλείσουν ετήσια συνδρομή, θα λάβουν έκπτωση 28% για τον πρώτο χρόνο.
Το οικοσύστημα υγειονομικής περίθαλψης της Amazon
Η Amazon έχει εισέλθει στον χώρο της υγειονομικής περίθαλψης εδώ και μερικά χρόνια. Το 2018 εξαγόρασε το ηλεκτρονικό φαρμακείο PillPack, ενώ στη συνέχεια άλλαξε το λογότυπο της εταιρείας για να ξεκινήσει το 2020 τη λειτουργία του Amazon Pharmacy.

Amazon Healthcare: Το οικοσύστημα πλατφορμών – αλυσίδες αξιών υπηρεσιών υγείας της Amazon
Επιπλέον, το 2019 ο κολοσσός του ηλεκτρονικού εμπορίου εγκαινίασε το Amazon Care, μια υπηρεσία πρωτοβάθμιας περίθαλψης που προσφερόταν, αρχικά, για ορισμένους δικούς της υπαλλήλους, προτού την επεκτείνει νωρίτερα πέρυσι και σε άλλες εταιρείες ως παροχή στον χώρο εργασίας. Τον περασμένο Δεκέμβριο η Amazon διέκοψε τη λειτουργία του Amazon Care.
Τον περασμένο Νοέμβριο, η Amazon λάνσαρε την Amazon Clinic, μια εικονική πλατφόρμα για κοινές παθήσεις υγείας όπως οι αλλεργίες, η ακμή, το άσθμα και την τριχόπτωση. Πρόσφατα η Amazon εγκαινίασε την συνδρομητική υπηρεσία γενικών φαρμάκων RxPass μέσω του διαδικτυακού της φαρμακείου. Η υπηρεσία, η οποία θα είναι διαθέσιμη στα Prime μέλη της, θα παρέχει γενόσημα φάρμακα για κοινές παθήσεις και θα κοστίζει ένα πάγιο τέλος 5 δολάρια το μήνα.
Τέλος, η Amazon έχει επεκταθεί και στα wearables για την υγεία, αλλά έχει φέρει την Alexa και σε νοσοκομεία και οίκους ευγηρίας.
Όπως είχα αναφέρει στο παρελθόν, η Amazon είναι ικανή να μετασχηματίσει και τον κλάδο των υπηρεσιών υγείας, ο οποίος μάλιστα φημίζεται ότι έχει τον χαμηλότερο δείκτη ικανοποίησης της εξυπηρέτησης που λαμβάνουν οι καταναλωτές στις ΗΠΑ, αναπτύσσοντας ένα πλήρες πελατοκεντρικό οικοσύστημα – πλατφόρμα υγείας.
Σχετικά άρθρα:
- Η Amazon εξαγοράζει το δίκτυο ιατρείων πρωτοβάθμιας φροντίδας One Medical έναντι 3,9 δισ. δολαρίων
- Η Amazon γίνεται Online Φαρμακείο
- Η Amazon εστιάζει ολοένα και περισσότερο στη φαρμακευτική αγορά
- Η Amazon «ταρακουνά» τη φαρμακευτική αγορά – εξαγόρασε το Οnline φαρμακείο της PillPack
- Η Amazon λάνσαρε αθόρυβα και χωρίς τυμπανοκρουσίες, τα δικά της μη συνταγογραφούμενα φάρμακα (OTC)
- Η Amazon ετοιμάζεται να χτυπήσει και τη φαρμακευτική αγορά
Categories: Abo-Commerce, e-commerce, E-Health, Location Based Services, M-Commerce, Online Pharmacy
Απάντηση