Pinduoduo: Aύξηση εσόδων κατά 58% στα 14,7 δισ. δολάρια το 2021

Σημαντική αύξηση εσόδων κατά 58% στα 14,7 δισ. δολάρια, ανακοίνωσε για το 2021 η κινεζική πλατφόρμα Pinduoduo, ενώ η ακαθάριστη αξία των εμπορευμάτων (Gross Merchandise Value) τα οποία πωλήθηκαν μέσω της πλατφόρμας της ανήλθε στα 383 δισ. δολάρια, καταγράφοντας αύξηση κατά 46% σε σχέση με το 2020.

Παράλληλα, η εταιρεία ανακοίνωσε 868,7 εκατ. ενεργούς πελάτες ή 80,3 εκατ. περισσότερους από το 2020, με μέση ετήσια δαπάνη τα 441 δολάρια (+33%).

Αξίζει να σημειωθεί ότι η εταιρεία έκανε δυναμική επιστροφή στην κερδοφορία με κέρδη 1,2 δισ. δολάρια, έναντι ζημιών 1,1 δισ. δολάρια το 2020.

Η εισηγμένη στο χρηματιστήριο της Νέας Υόρκης και τρίτη μεγαλύτερη κινεζική ηλεκτρονική πλατφόρμα σε όρους GMV, μετά την JD.com και την Alibaba, ανακοίνωσε ότι θα επενδύσει το ποσό των 10 δισ. γουάν για την έρευνα και την ανάπτυξη της εφοδιαστικής αλυσίδας στον αγροτικό τομέα, στην εκπαίδευση των αγροτών και στο επιχειρηματικό μοντέλο C2M (Consumer-to-Manufacturer).

Με πωλήσεις 14,7 δισ. δολάρια, η Pinduoduo είναι πλέον η τρίτη μεγαλύτερη, βάσει τζίρου, εξειδικευμένη διαδικτυακή πλατφόρμα του κόσμου.

Σχετικά άρθρα:



Categories: e-commerce, E-Commerce Platforms, E-Food, M-Commerce, On-Demand Commerce

Tags: ,

Απάντηση

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

Αρέσει σε %d bloggers: