Σημαντική αύξηση εσόδων κατά 58% στα 14,7 δισ. δολάρια, ανακοίνωσε για το 2021 η κινεζική πλατφόρμα Pinduoduo, ενώ η ακαθάριστη αξία των εμπορευμάτων (Gross Merchandise Value) τα οποία πωλήθηκαν μέσω της πλατφόρμας της ανήλθε στα 383 δισ. δολάρια, καταγράφοντας αύξηση κατά 46% σε σχέση με το 2020.
Παράλληλα, η εταιρεία ανακοίνωσε 868,7 εκατ. ενεργούς πελάτες ή 80,3 εκατ. περισσότερους από το 2020, με μέση ετήσια δαπάνη τα 441 δολάρια (+33%).
Αξίζει να σημειωθεί ότι η εταιρεία έκανε δυναμική επιστροφή στην κερδοφορία με κέρδη 1,2 δισ. δολάρια, έναντι ζημιών 1,1 δισ. δολάρια το 2020.
Η εισηγμένη στο χρηματιστήριο της Νέας Υόρκης και τρίτη μεγαλύτερη κινεζική ηλεκτρονική πλατφόρμα σε όρους GMV, μετά την JD.com και την Alibaba, ανακοίνωσε ότι θα επενδύσει το ποσό των 10 δισ. γουάν για την έρευνα και την ανάπτυξη της εφοδιαστικής αλυσίδας στον αγροτικό τομέα, στην εκπαίδευση των αγροτών και στο επιχειρηματικό μοντέλο C2M (Consumer-to-Manufacturer).
Με πωλήσεις 14,7 δισ. δολάρια, η Pinduoduo είναι πλέον η τρίτη μεγαλύτερη, βάσει τζίρου, εξειδικευμένη διαδικτυακή πλατφόρμα του κόσμου.
Σχετικά άρθρα:
- Pinduoduo: Υπερδιπλασιασμός πωλήσεων, ξεπέρασε την Alibaba σε ενεργούς αγοραστές
- Τα 12 κορυφαία, βάσει τζίρου, B2C ηλεκτρονικά καταστήματα του κόσμου για το 2020
- Pinduoduo: Στα 731 εκατ. η πελατειακή βάση – Πλησιάζει πλέον την Alibaba
- Pinduoduo: Τζίρος 4,3 δισ. δολάρια από 585 εκατ. ενεργούς πελάτες
- Pinduoduo: Η πλατφόρμα ομαδικών αγορών στην εποχή του WeChat που τρελαίνει του κινέζους
Categories: e-commerce, E-Commerce Platforms, E-Food, M-Commerce, On-Demand Commerce
Απάντηση