H Vestiaire Collective εξαγόρασε την Tradesy

Η Vestiaire Collective, η γαλλική πλατφόρμα μεταπώλησης μεταχειρισμένων πολυτελών ειδών ένδυσης και αξεσουάρ, ανακοίνωσε την εξαγορά της αντίστοιχης αμερικανικής Tradesy.

Με την εξαγορά της Tradesy δημιουργείται μια ηλεκτρονική πλατφόρμα που αριθμεί πάνω από 23 εκατ. μέλη, 5 εκατ. κωδικούς προϊόντων και ακαθάριστη αξία εμπορευμάτων ύψους 1 δισ. δολαρίων.

H συγκεκριμένη συναλλαγή θα συμβάλλει στην άμεση επέκταση των δραστηριοτήτων της Vestiaire Collective στην αγορά των Η.Π.Α., ενώ τα ηνία της συνχωνευμένης επιχείρησης στην αμερικανική αγορά θα αναλάβει η ιδρύτρια και διευθύνουσα σύμβουλός της Tradesy Tracy DiNunzio.

Επίσης, η εταιρεία ανακοίνωσε ότι θα ανοίξει ένα κέντρο πιστοποίησης και ελέγχου αυθεντικότητας στην περιοχή του Λος Άντζελες. Πρόκειται για το δεύτερο κέντρο στην αγορά των Η.Π.Α. και το πέμπτο στον κόσμο.

Συρρίκνωση του κλάδου μεταπώλησης μεταχειρισμένων ειδών

Η εξαγορά υπογραμμίζει το γεγονός ότι αυξάνονται οι ανταγωνιστικές πιέσεις στον κλάδο της μεταπώλησης μεταχειρισμένων ειδών, πράγμα που θα οδηγήσει σε περαιτέρω συρρίκνωση των επιχειρήσεων του κλάδου.

Πέρυσι, η Etsy εξαγόρασε την εταιρεία Second Hand Depop, ενώ η γερμανική Rebelle μπήκε στο χρηματιστήριο της Στοκχόλμης αντλώντας το ποσό των 18,6 εκατ. ευρώ, χρήματα που θα χρησιμοποιήσει εν μέρει και για εξαγορές ανταγωνιστών.

Επιπλέον, τρείς εταιρείες του συγκεκριμένου κλάδου, οι The Real Real, η ThredUp και Poshmark είναι εισηγμένες στις Η.Π.Α., ενώ εταιρείες αξίας δισεκατομμυρίων, όπως η Zalando, η H&M, η Farfetch και η About You έχουν ξεκινήσει αντίστοιχες πρωτοβουλίες, καθώς το εμπόριο ρούχων από δεύτερο χέρι μέσω του διαδικτύου αποτελεί αρχής γενομένης από την έναρξη της πανδημίας μία από τις κορυφαίες τάσεις στην αγορά του ηλεκτρονικού εμπορίου.

Από την άλλη, η Vestiaire Collective έχει στο πλευρό της ισχυρούς μετόχους (έχει σηκώσει συνολικά πάνω από 662 εκατ. δολάρια), όπως τον όμιλο πολυτελείας Kering, την Softbank αλλά και τον Al Gore, ενώ τρέφει ισχυρούς δεσμούς με επώνυμα Brands, όπως την Alexander McQueen, αλλά και πλατφόρμες πολυτελών ειδών μόδας, όπως την Mytheresa.

Βέβαια, όπως πολύ σωστά επισήμανε στο παρελθόν ο διευθύνων σύμβουλος της Vestiaire Collective Maximilian Bittner, ανταγωνισμός δεν υφίσταται μόνο από εταιρείες αλλά και από τα δισεκατομμύρια που δαπανούνται σε καινούριο ρουχισμό.

Σχετικά άρθρα:



Categories: e-commerce, E-Fashion, Recommerce, Sharing Commerce, Social Commerce, Trends

Tags: , , ,

Απάντηση

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

Αρέσει σε %d bloggers: