Στα 150 εκατ. ευρώ ανήλθαν οι πωλήσεις της Spartoo το 2021 από 134 εκατ. ευρώ το 2020, αυξημένες κατά 12,2%.
Σύμφωνα με σχετική ανακοίνωση (αρχείο PDF), η γαλλική εταιρεία εμφάνισε GMV (Gross Merchandise Value – το σύνολο δηλαδή των προϊόντων που πωλήθηκαν μέσω της πλατφόρμας της) ύψους 213,7 εκατ. ευρώ κατά το 2021 συγκριτικά με 193,7 εκατ. ευρώ το 2020, αυξημένο κατά 10,3%.
Από το σύνολο του GMV, τα 126 εκατ. ευρώ προέρχονται από τη γαλλική αγορά, ενώ το υπόλοιπο ποσό περί τα 88 εκατ. ευρώ αφορά πωλήσεις προς τις διεθνείς αγορές.
Αξίζει να σημειωθεί, ότι από το σύνολο του GMV, τα 17,5 εκατ. ευρώ (+17,4%) προήλθαν από υπηρεσίες για τρίτους πωλητές.
Τα προσαρμοσμένα EBITDA έφτασαν τα 5,5 εκατ. ευρώ έναντι 6,3 εκατ. ευρώ το 2020.
Η ηλεκτρονική πλατφόρμα της Spartoo αριθμεί πάνω από 1,87 εκατ. μέλη σε 30 ευρωπαϊκές χώρες, μεταξύ αυτών και στην Ελλάδα.
Σε ό,τι αφορά τη μέση αξία του καλαθιού, ανήλθε στα 80 ευρώ, αυξημένο κατά 2 ευρώ σε σχέση με το 2020.
Υπενθυμίζεται ότι πέρυσι το καλοκαίρι η εταιρεία μπήκε (αρχείο PDF) στο χρηματιστήριο του Παρισιού αντλώντας το ποσό των 27,3 εκατ. ευρώ.
Βέβαια, η Zalando «έφαγε λάχανο» („Zalando: Έσπασε το φράγμα των 10 δισ. ευρώ σε πωλήσεις“) την Spartoo. Αρκεί κάποιος να αναλογιστεί ότι η Zalando ιδρύθηκε δύο χρόνια αργότερα από την Spartoo και ότι το 2010 η Spartoo κατείχε την 89η θέση στα Top 300 ηλεκτρονικά καταστήματα της Ευρώπης.
Σχετικά άρθρα:
- Zalando: Έσπασε το φράγμα των 10 δισ. ευρώ σε πωλήσεις
- Τα 12 κορυφαία, βάσει τζίρου, B2C ηλεκτρονικά καταστήματα του κόσμου για το 2020
Categories: e-commerce, E-Fashion, Ε-Shoes
Απάντηση