Ψηφιακές αλχημείες: Kitsy Lane, Social Media

Τα τελευταία νέα του ηλεκτρονικού επιχειρείν, καθημερινά πριν τις 10 το πρωί

– Διεθνή –

KitsyLaneKitsy Lane: Η πλατφόρμα κοινωνικού εμπορίου Kitsy Lane έλαβε πρόσφατα 3,5 εκατ. επενδυτικά κεφάλαια (Series A) από την Data Point Capital και την Longworth Venture Partners, καθώς και από τον ήδη υπάρχων επενδυτή Point Judith Capital. H συγκεκριμένη πλατφόρμα δίνει τη δυνατότητα στους χρήστες της να δημιουργήσουν τη δική τους μπουτίκ κοσμημάτων και αξεσουάρ, προσφέροντας τους υποστήριξη στο μάρκετινγκ αλλά και στο merchandising.

Όπως και στις πλατφόρμες Etsy και Goodsmiths  έτσι και η Kitsy Lane θέλει να  προωθήσει την αγοραστική εμπειρία και την ενθάρρυνση ανταλλαγής εμπειριών μεταξύ των χρηστών.

Η λειτουργία της πλατφόρμας ξεκίνησε τον περασμένο Ιούλιο και απαριθμεί πάνω από 22.000 χρήστες-καταστηματάρχες. Σύμφωνα με την ίδια, ο ρυθμός ανάπτυξης του πελατολογίου της αυξάνεται δυναμικά σημειώνοντας μηνιαία αύξηση 40% τις εκατό.

Internetretailer_Social-MedSocial Media: Από τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης ωφελούνται κυρίως οι μικρομεσαίοι διαδικτυακοί έμποροι. Αυτό δείχνει η μελέτη με τον τίτλο: “The 2013 Social Media 300: Ranking E-Retail’s Leaders in Social Media Marketing and Commerce” της Internet Retailer. Στη πρώτη θέση κατάταξης με τις περισσότερες επισκέψεις χρηστών από το Facebook και τα υπόλοιπα μέσα κοινωνικής δικτύωσης βρίσκεται η Petflow.com (ποσοστό 30% των επισκεπτών προέρχονται από τα παραπάνω Μέσα), ακολουθούμενη από τη Fab.com (ποσοστό 25%). Όσον αφορά τα έσοδα, η Fab.com είναι ο «εστεμμένος» βασιλιάς των κοινωνικών μέσων δικτύωσης. Περίπου το ένα τρίτο των πωλήσεων της ύψους 50 εκατομμυρίων δολαρίων πραγματοποιούνται μέσω των Social Media.

Σχετικά άρθρα:



Categories: e-commerce

Tags: , , , , , , ,

Απάντηση

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.