Πρόσφατα η Rakuten ανακοίνωσε την εξαγορά της αμερικανικής Webgistix, εταιρείας παροχής υπηρεσιών logistics. H Webgistix ιδρύθηκε το 2001, ενώ μέσω του λογισμικού της, οι εταιρείες του ηλεκτρονικού εμπορίου μπορούν να διαχειριστούν την εφοδιαστική αλυσίδας τους ήτοι την εκτέλεση των παραγγελιών τους , τη διαχείριση των φορτίων τους και τη βελτιστοποίηση των αποστολών τους.
Η εταιρεία διαθέτει επίσης ένα στρατηγικό δίκτυο κεντρικών fulfillments, μέσω του οποίου δύνεται η δυνατότητα στους εμπόρους (διαμέσου επίγειας παράδοσης) να προσεγγίσουν το 98 τοις εκατό των πελατών του ηλεκτρονικού εμπορίου στις ΗΠΑ, μόλις σε διάστημα 1-2 εργάσιμων ημερών
Όπως είχα αναφέρει στο παρελθόν, οι υπηρεσίες logistics περιλαμβάνονται στις κύριες δραστηριότητες της Rakuten στην Ιαπωνία όπου λειτουργεί ιδιόκτητα δίκτυα διανομής και προσφέρει υπηρεσίες άμεσης παράδοσης όπως αυτές των αυθημερόν παραδόσεων.
Υπενθυμίζω ότι τον περασμένο Νοέμβριο η Rakuten εξαγόρασε τη γαλλική Alpha Direct Services (ADS), εταιρείας παροχής υπηρεσιών logistics με πελάτες όπως την Sarenza και την Ludendo. Ενώ στο πλαίσιο του φετινού συνεδρίου Rakuten Expo, ο διευθύνων σύμβουλός της Hiroshi Mikitani ανακοίνωσε ότι σύντομα θα προσφέρει και στη γερμανική αγορά κεντρικές υπηρεσίες logistics.
Σχετικά άρθρα:
- Rakuten: Σε τροχιά ανάπτυξης και εξαγορά της ADS
- Rakuten: Καινοτομία στην εξυπηρέτηση των εμπόρων
- Rakuten: Η στρατηγική του «ευτυχές» Ηλεκτρονικού Επιχειρείν
- Ψηφιακές αλχημείες: Etro, Rakuten
- Ψηφιακές αλχημείες: Buy.com, M-Commerce
- Pinterest: Επένδυση 100 εκατ. δολάρια από τη Rakuten
- Alibaba: Ο κινεζικός Γίγας που θέλει να γίνει ο βασιλιάς του ηλεκτρονικού εμπορίου
- Exceed 2012 Berlin: Ποιά θέματα ξεχώρισαν στο συνέδριο
Categories: e-commerce, E-Commerce Platforms, Logistics
Απάντηση