Wayfair και η στρατηγική της για την κατάκτηση της αγοράς επίπλου

Η Wayfair, ο μεγαλύτερος διαδικτυακός έμπορας επίπλων και οικιακών ειδών στις Η.Π.Α. που πρόσφατα άντλησε 319 εκατ. δολάρια μέσω της δημόσιας εγγραφής της, παρουσίασε για πρώτη φορά τη στρατηγική της (αρχείο PDF).

wayfair_missionΤο κοινό-στόχος της είναι το γυναικείο φύλο (ηλικίας 35 – 65 ετών), με ετήσιο οικογενειακό εισόδημα τα 60.000 – 175.000 δολάρια.

wayfair_target-groupΕνώ ιδιαίτερα ενδιαφέρον στοιχείο της Wayfair είναι τόσο η αναπτυξιακή πορεία των πελατών της όσο και η εξέλιξη των αντίστοιχων επαναγορών. Υπενθυμίζω ότι τα παραπάνω επιτεύχθηκαν μέσω μιας ολοκληρωτικής μεταμόρφωσης.

Wayfair_scale-drivesΕνώ η αύξηση των διαφημιστικών δαπανών συνέβαλαν στην αύξηση των εσόδων ανά πελάτη.

wayfair_investment-in-adverwayfair_customer-economicsΓια το 2ο14, η Wayfair εκτιμά ότι οι καθαρές πωλήσεις της θα ανέλθουν στα 1,2 δισ. δολάρια έναντι 916 εκατ. δολαρίων το 2013 (αύξηση 32%).

Σχετικά άρθρα:



Categories: e-commerce, E-Furniture

Tags:

Απάντηση

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

Discover more from neoecommerce

Subscribe now to keep reading and get access to the full archive.

Continue reading