Vente-Unique: Αύξηση τζίρου κατά 11% στα 63,7 εκατ. ευρώ

Υψηλότερο τζίρο κατά 11% εμφάνισε (αρχείο PDF) ο γαλλικός διαδικτυακός έμπορος επίπλων Vente-Unique κατά την ετήσια χρήση 2014/2015. Ειδικότερα, οι πωλήσεις κατά την ετήσια χρήση που ολοκληρώθηκε στις 30 Σεπτεμβρίου 2015 ανήλθαν στα 63,7 εκατ. ευρώ έναντι 50,9 εκατ. ευρώ το προηγούμενο 12μηνο, ενώ η διοίκηση της εταιρείας έχει θέσει ως στόχο πωλήσεις ύψους 90 εκατ. ευρώ το 2019 . Η παραπάνω εταιρεία ανήκει στον όμιλο CAFOM όπως και η αγγλική Habitat.

Vente-UniqueΗ Vente-Unique δραστηριοποιείται σε επτά χώρες (Γαλλία, Γερμανία, Ισπανία, Ελβετία, Αυστρία, Βέλγιο και Λουξεμβούργο) ενώ στα τέλη του νέου έτους θα δραστηριοποιηθεί και στην αγορά της Νορβηγίας.

Στον όμιλο CAFOM ανήκει και η B2B πλατφόρμα επίπλων DirectLowCost.com. Η συγκεκριμένη πλατφόρμα εμφάνισε πωλήσεις ύψους 16,7 εκατ. ευρώ (+3%).

Στην Ελλάδα η εταιρεία YALCO λειτουργεί τρία καταστήματα Habitat Shop-in-Shop καθώς ένα ηλεκτρονικό κατάστημα (habitatgreece.gr).

Με την πρόσφατη είσοδο της Wayfair (Wayfair και η στρατηγική της για την κατάκτηση της αγοράς επίπλου) αλλά και της Rocket Internet στο χρηματιστήριο, υπάρχουν πια προς διάθεση αριθμοδείκτες για την διαδικτυακή αγορά επίπλου.

Την αγορά του ηλεκτρονικού εμπορίου επίπλων και οικιακών ειδών ανέπτυξα εκτενέστερα σε παλαιότερο άρθρο μου, μιας ενδιαφέρουσας αγοράς που θέλει τον μάστορά της.

Σχετικά άρθρα:



Κατηγορίες:e-commerce, E-Furniture

Ετικέτες: , , , , ,

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s

Αρέσει σε %d bloggers: