Στο παρελθόν σάς είχα παρουσιάσει το επιχειρηματικό μοντέλο των «επιμελημένων αγορών» (Curated Shopping) με τις διάφορες εφαρμογές του. Παράλληλα, σάς είχα αναφέρει ότι μερικοί πάροχοι τέτοιων υπηρεσιών αφήνουν την επιμέλεια – επιλογή των προϊόνων σε διασημότητες αλλά και σε γνωστούς bloggers, μουσικούς και σχεδιαστές.
Μια τέτοια υπηρεσία λάνσαρε πρόσφατα η αμερικανική νεοφυής επιχείρηση Curateurs. Η συγκεκριμένη πλατφόρμα προσφέρει προϊόντα lifestyle όπως ρουχισμό, αξεσουάρ, έργα τέχνης και έπιπλα, τα οποία έχουν επιλέξει ή και δημιουργήσει οι συνεργάτες Influencers. Για την υπηρεσία της η εταιρεία παρακρατεί μια προμήθεια ύψους 35% από την τιμή πώλησης ενώ το υπόλοιπο 65% το αποδίδει στους συνεργαζόμενους Curateurs.
Το ενδιαφέρον στοιχείο της συγκεκριμένης πλατφόρμας, η οποία βρίσκεται προς το παρόν σε «έκδοση beta», έγκειται στο γεγονός ότι αυτή δείχνει με εξαιρετικό τρόπο με τη χρήση βίντεο (Ηλεκτρονικό Εμπόριο: Στρατηγικές δυναμικής διαφοροποίησης) και μέσω αφήγησης (Storytelling) πως σκοπεύει να προσεγγίσει έξυπνα τους πελάτες της και να τους μεταφέρει μια ιδιαίτερη αγοραστική εμπειρία.
Μένει να δούμε αν το νέο εγχείρημα του Greg Selkoe θα στεφθεί με επιτυχία ή εάν θα έχει την ίδια τύχη με αυτή της Karmaloop.
Σχετικά άρθρα:
- Curated Shopping: Ο βοηθός αγορών…για αυτούς που βαριούνται τα ψώνια
- Η Zalando λάνσαρε και επίσημα την υπηρεσία της επιμελημένων προτάσεων Zalon
- Η Zalando λάνσαρε υπηρεσία επιμελημένων προτάσεων
- Stylight: Πώληση μόδας μέσω των επιμελημένων προτάσεων των Fashion Bloggers
- 2012: Δέκα επιχειρηματικά μοντέλα που ενδιαφέρουν την ελληνική αγορά
Categories: Curated Shopping, e-commerce
Απάντηση