Στις ηλεκτρονικές αγορές Χονδρική Πώλησης (B2B) μπαίνει η Zalando μέσω της εξαγοράς μειοψηφικού πακέτου μετοχών της ηλεκτρονικής B2B πλατφόρμας πώλησης ειδών μόδας Le New Black.
Η παραπάνω στρατηγική κίνηση της Zalando εντάσσεται στα πλαίσια ανάπτυξης της πλατφόρμας της, ενώ εάν λάβει κανείς υπόψη ότι αυτή πέρυσι εξαγόρασε την εταιρεία διοργάνωσης Fashion Events Bread & Butter (Bread & Butter by Zalando is a platform to connect fashion and brands with customers), εύκολα γίνεται πλέον κατανοητό για το ποιες είναι οι φιλοδοξίες της.
Σχετικά άρθρα:
- Η Zalando εξαγόρασε την Tradebyte
- Την υπηρεσία «Fulfilment by Zalando», εξήγγειλε η Zalando
- Zalando: Αύξηση των καθαρών εσόδων κατά 33,6% στα 2,96 δισ. ευρώ
- Η Zalando αγοράζει την Nugg.ad με στόχο την προώθηση των διαφημιστικών υπηρεσιών της
- Η Zalando ανοίγει ένα νέο κέντρο logistics στην Ιταλία
- Η Zalando και οι πρωτοβουλίες της στο κινητό επιχειρείν
- Zalando: Τα 3 δισ. ευρώ θα αγγίξουν φέτος οι πωλήσεις της
- Zalando: Ανέπτυξε το καινοτόμο επιχειρηματικό μοντέλο με βάση τις ανάγκες των πελατών της
- Η Zalando λάνσαρε την πλατφόρμα της «Style in Real Life» με μοντέλα της διπλανής πόρτας
- Η Zalando λάνσαρε και επίσημα την υπηρεσία της επιμελημένων προτάσεων Zalon
- Η Zalando λάνσαρε υπηρεσία επιμελημένων προτάσεων
- Η Zalando προτίθεται να ταρακουνήσει και την διαφημιστική αγορά
- Η Zalando και η μελλοντική στρατηγική της
- Η Zalando λάνσαρε υπηρεσία επιμελημένων προτάσεων
- Πόσο μεγάλη είναι πραγματικά η Zalando;
- eShopper Index 2014: H Zalando κατέχει τα αριστεία στην βιωματική εμπειρία των πελατών του Ηλεκτρονικού Εμπορίου
- Zalando: Το υψηλό ποσοστό επιστροφών είναι μέρος του επιχειρηματικού μοντέλου μας
- Ο μυστικός φάκελος των αδερφών Samwer
- Zalando: Το συνολικό ποσοστό επιστροφών ανέρχεται στο 50%
- Zalando: Χρηματοδοτούμε αποκλειστικά μόνο μετρήσιμες ενέργειες μάρκετινγκ
- Zalando και το νέο πληροφοριακό σύστημα αυτής ZEOS
- eShoes: H Zalando κάνει τζίρο αξίας 100 εκατ. ευρώ τον μήνα