Έντονη κινητικότητα παρατηρείται στην αγορά των Live Shopping Clubs (Flash Sales), καθώς ο πυρετός των εξαγορών συνεχίζεται με αμείωτη ένταση. Μετά την Vente-Privee και την Bestsecret (Τη Privalia και την eboutic.ch απέκτησε η Vente-Privee – Οδεύει ολοταχώς για τζίρο 3 δισ. ευρώ) και η γαλλική ShowroomPrivé θέλει να επεκταθεί στην ευρωπαϊκή αγορά. Ειδικότερα, το δεύτερο μεγαλύτερο Shopping Club της Γαλλίας, μελετά το ενδεχόμενο εξαγοράς (αρχείο PDF) της ιταλικής SaldiPrivati.
Η Saldiprivati ανήκει στην ιταλική Banzai, η οποία μπήκε πέρυσι στο χρηματιστήριο (Ιταλία: Είσοδος της Banzai στο Χρηματιστήριο) και είναι το δεύτερο μεγαλύτερο Shopping Club της Ιταλίας, με περισσότερα από δύο εκατομμύρια μέλη και πωλήσεις άνω των 48,6 εκατ. ευρώ (αρχείο PDF).
Στον αντίποδα, τα καθαρά έσοδα της ShowroomPrivé για το 2015 ανήλθαν στα 442,8 εκατ. ευρώ (ShowroomPrive: Εντυπωσιακή αύξηση καθαρών εσόδων κατά 27% στα 442,8 εκατ. ευρώ), ενώ το πρώτο εξάμηνο του 2016 αυτά αυξήθηκαν κατά 21% στα 240,3 εκατ. ευρώ (αρχείο PDF).
Σχετικά άρθρα:
- ShowroomPrive: Εντυπωσιακή αύξηση καθαρών εσόδων κατά 27% στα 442,8 εκατ. ευρώ
- Η VIPSHOP θέλει να αγοράσει μετοχές αξίας 30 εκατ. ευρώ στο πλαίσιο του IPO της ShowroomPrive
- Η Showroomprive ανακοίνωσε την είσοδο της στο Χρηματιστήριο
- Η Showroomprive επεκτείνεται και στην Ελλάδα
- Η σχετικότητα και η παγίδα της προσέγγισης πολλαπλών κοινών-στόχος
- Zulily και το μέλλον των Shopping Clubs
- Shopping Clubs: Το παρόν και το μέλλον των Outlet 2.0
Categories: e-commerce, Shopping Clubs
Απάντηση