Το επιχειρηματικό μοντέλο της Enjoy καταδεικνύει το εύρος των δυνατοτήτων και τις προοπτικές του Ηλεκτρονικού Εμπορίου

Το επιχειρηματικό μοντέλο του Personal Commerce της Enjoy (Enjoy: Ο νέος τρόπος πώλησης ηλεκτρικών συσκευών) καταδεικνύει εμφατικά το εύρος των δυνατοτήτων και τις προοπτικές του Ηλεκτρονικού Εμπορίου. enjoy-2017

Η Enjoy παρέχει εμπορικές υπηρεσίες προς τους επώνυμους κατασκευαστές Ηλεκτρονικών Καταναλωτικών Αγαθών, ενώ μέσω της «κινητής της ομάδας ειδικών- experts» καταφέρνει οργανικά να προσελκύσει νέους πελάτες μέσω μιας υπερισχύουσας αποκλειστικής προσφοράς-πρότασης αξίας (Ενθουσιασμός των πελατών από υπηρεσίες), χωρίς έξοδα μάρκετινγκ. Η Enjoy προσφέρει την υπηρεσία της σε οκτώ πόλεις των ΗΠΑ, ενώ από το φθινόπωρο του 2016 είναι κερδοφόρα. Συνολικά η Enjoy έλαβε επενδυτικά κεφάλια ύψους 80 εκατ. δολαρίων.

Παρακάτω μπορείτε να δείτε μια ενδιαφέρον συνέντευξη του ιδρυτή και διευθύνοντος συμβούλου της Enjoy, Ron Johnson για τον τρόπο λειτουργίας της Enjoy. Η συνέντευξη δόθηκε στο πλαίσιο του συνεδρίου Shoptalk.

Όπως αναφέρει ο Ron Johnson, η έξυπνη πρακτική πωλήσεων της Enjoy μπορεί να επεκταθεί και σε άλλες κατηγορίες προϊόντων που χρήζουν επεξήγησης.

Σχετικά άρθρα:



Κατηγορίες:Business Models, Curated Shopping, e-commerce, Location Based Services

Ετικέτες: ,

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s

Αρέσει σε %d bloggers: