Με αύξηση των πωλήσεων κατά 30% «έκλεισε» την περασμένη χρονιά η Momox. Σύμφωνα με σημερινή ανακοίνωση της κορυφαίας διαδικτυακής πλατφόρμας μεταπώλησης μεταχειρισμένων αντικειμένων της γερμανική αγοράς, οι συνολικές πωλήσεις της ανήλθαν για το 2016 στα 150 εκατ. ευρώ, έναντι 120 εκατ. ευρώ το 2015 (Momox: Αύξηση τζίρου κατά 50% στα 120 εκατ. ευρώ).
Οι διεθνείς αγορές (Γαλλία, Αυστρία και Μ.Βρετανία) συνέβαλαν κατά 27% στην ανάπτυξη, ενώ o μεγαλύτερος τζίρος (60%) προέρχεται από την μεταπώληση μεταχειρισμένων βιβλίων.
Η πώληση των μεταχειρισμένων αντικειμένων πραγματοποιείται μέσω μιας ξεχωριστής πλατφόρμας, αυτής της medimops. Επιπλέον, η ίδια από τις αρχές του 2014 λειτουργεί κάτω από την επωνυμία Ubup και μια πλατφόρμα C2C (consumer to consumer) μεταπώλησης μεταχειρισμένων ρούχων.
Παράλληλα, η ίδια αποτελεί ένα από τους μεγαλύτερους έμπορους – μεταπωλητές στις πλατφόρμες της Amazon και της eBay.
Αξίζει να επισημανθεί ότι το περιθώριο μικτού κέρδους της Momox ανέρχεται σταθερά στο 70%, ενώ αυτή πλέον απασχολεί 1.200 άτομα προσωπικό.
Σχετικά άρθρα:
- Momox: Αύξηση τζίρου κατά 50% στα 120 εκατ. ευρώ
- Momox: Πωλήσεις 80 εκατ. ευρώ για το 2014 με την μεταπώληση μεταχειρισμένων αντικειμένων
- Re-Commerce: Το κοινωνικό επιχειρείν μεταχειρισμένων αντικειμένων
- Threadflip: Re-Commerce..με μεταχειρισμένα ρούχα!
- 2012: Δέκα επιχειρηματικά μοντέλα που ενδιαφέρουν την ελληνική αγορά
Categories: e-commerce, Recommerce
Απάντηση