Farfetch: Με μικτό τζίρο το 2016 τα 800 εκατ. δολάρια ανταγωνίζεται ευθέως την YNAP

Η αγγλική Farfetch (Farfetch: Η διεθνής πλατφόρμα για μπουτίκ πολυτελών ενδυμάτων αποτιμάται ακριβά…) κατέγραψε αύξηση του τζίρου κατά 70% στα 800 εκατ. δολάρια για το 2016. Παράλληλα, η Farfetch ανακοίνωσε ότι η Natalie Massenet, πρώην ιδρύτρια του γνωστού διαδικτυακού πολυτελούς Brand, Net-A-Porter, ανέλαβε θέση στο Διοικητικό Συμβούλιο της Farfetch (Dame Natalie Massenet Joins Farfetch).

Θυμίζω ότι η Natalie Massenet είχε αποχωρήσει οικειοθελώς (Why Natalie Massenet Really Left Net-a-Porter) από τη Net-A-Porter, αμέσως μετά την είδηση της συγχώνευσης  με τον ανταγωνιστή της, (η Yoox συγχωνεύεται με τη Net-a-Porter), τον ιταλικό διαδικτυακό έμπορας μόδας Yoox, καθώς και τα πισώπλατα «μαχαιρώματα» (The Secret Deal to Merge Net-a-Porter with Yoox) της μητρικής, του ελβετικού ομίλου πολυτελών brands Richemont, εις βάρος της θυγατρικής Net-a-Porter.

Σύμφωνα με τη Farfetch, η πλατφόρμα της προσφέρει προσβασιμότητα στην πολυτελή ένδυση και σε περισσότερες από 750 διεθνείς μπουτίκ πολυτελών ειδών ρουχισμού σε 40 χώρες, ενώ προσφέρει τη μεγαλύτερη ποικιλία πολυτελή ειδών με περισσότερες από  1.500 μάρκες. Διαθέτει 11 διεθνή υποκαταστήματα, το ηλεκτρονικό κατάστημά της παρέχεται σε εννέα γλώσσες ενώ απαριθμεί πάνω από ένα εκατ. πελάτες σε πάνω από 190 χώρες με μέση αξία καλαθιού τα 700 δολάρια. Παράλληλα, η ίδια προσφέρει σε 10 πόλεις (Λονδίνο, Νέα Υόρκη, Παρίσι, Λος Άντζελες, Μαϊάμι, Μαδρίτη, Μιλάνο, Βαρκελώνη και Ρώμη) υπηρεσία αυθημερόν παράδοσης καθώς και υπηρεσία Click & Collect με τη δυνατότητα επιστροφής των παραγγελιών στα φυσικά καταστήματα-μπουτίκ.

Πέρυσι, η Farfetch έλαβε επιπλέον επενδυτικά κεφάλαια ύψους 110 εκατ. δολαρίων, ενώ αυτή αποτιμάται σε 1,5 δισ. δολάρια.

Σύμφωνα με έρευνα της συμβουλευτικής McKinsey & Company, οι παγκόσμιες δαπάνες για πολυτελή αγαθά μέσω διαδικτύου (Luxury: Το ηλεκτρονικό εμπόριο μοχλός ανάπτυξης του κλάδου πολυτελείας) θα ανέλθουν στα 70 δισ. δολάρια το 2025. Οπότε, δεν είναι τυχαίο γιατί η Farfetch, η «Yoox Net-A-Porter Group» (YNAP) που ανήκει στις 4 εταιρείες δισεκατομμυρίων του eFashion στην Ευρώπη, η mytheresa.com, η Moda Operandi αλλά και πρόσφατα („Report: LVMH to Launch Multi-Brand E-Commerce Site“) ο γαλλικός οίκος πολυτελείας LVMH με το νέο εγχείρημά της στο ηλεκτρονικό εμπόριο, το Le Bon Marché, θέλουν να αποκομίσουν το μεγαλύτερο κομμάτι από την παραπάνω γλυκιά και «πολυτελή» πίτα.

Σχετικά άρθρα:



Κατηγορίες:e-commerce, E-Commerce Platforms, E-Fashion, Ε-Shoes

Ετικέτες: , , , , , , , ,

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s

Αρέσει σε %d bloggers: